De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
er staat toch compaq...dan een driver cd????Op zaterdag 26 mei 2001 12:25 schreef Sonic- het volgende:
als het goed is moet je een driver cd bij je compaq hebben gekregen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die heb ik er dus niet bij, ik heb een kale machine met adapter gekregen waar ik het mee moet doen.Op zaterdag 26 mei 2001 12:25 schreef Sonic- het volgende:
als het goed is moet je een driver cd bij je compaq hebben gekregen
Het is uiteraard een on-board chip ja. Ik heb al uitgevonden dat het ee ESS chip zou moeten zijn. Nu heb ik net alle drivers van windrivers.com er een keer op gehad, en die werken geen van alle.Op zaterdag 26 mei 2001 12:27 schreef Kev0867 het volgende:
was toch een onboard chip op je mobo..
staat er bijna altijd op
En jij denkt dat ik een laptop van 6k die niet van mij is open ga schroeven?Op zaterdag 26 mei 2001 12:42 schreef ikbenveldmuis het volgende:
ummies...als je nou es op je chippie kijkt wat voor merk/type t is...
staat er bijna altijd op
Verwijderd
ja waarom nietOp zaterdag 26 mei 2001 12:53 schreef Mex het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik een laptop van 6k die niet van mij is open ga schroeven?
je bent tweaker of niet...LOL
neej ik wist dus niet dat het een lappepop was
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Verwijderd
/me is te lui om al het inwendige stukken metaal weg te slopen
Ik dank u bijzonder vriendelijk;)Op zaterdag 26 mei 2001 14:18 schreef AVL het volgende:
ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp16001-16500/sp16145.exe
Doet die het?