[BC3] Wat betekent CAS2- en CAS3 geheugen???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet iemand waar de termen cas2 en cas3 voor staan? Volgens mij heeft dit met de cas latency te maken, maar ik heb geen flauw idee welke van de twee de beste/snelste is...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Cas 2 is sneller

• BC3 Victim
ik leg het wel uit: eerst start je internet op, dan type je in het url balk: http://www.tweakers.net, en daarna klik je rechtsboven op: Gathering of Tweakers, als je daar ingelogt ben kan je in het menu boven deze bericht het woord: Search zien, daar klik je op en type je in die balk: Cas2 en Cas 3 geheugen, en klik daar vervolgens op het zoek knop...en voila het antwoord!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Tnks, ik zal ff kijken

• BC3 Victim
ok, gezien, maar wat kan ik beter doen? 512 mb cas3 geheugen kopen met ecc of het snellere cas2 zonder ecc?

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 12:34 schreef Neutron het volgende:
ok, gezien, maar wat kan ik beter doen? 512 mb cas3 geheugen kopen met ecc of het snellere cas2 zonder ecc?
Met ECC is langamer als zonder ECC, het is namelijk alleen voor servers bedoel. CAS 2 nemen dus tenzij je het geheugen in een heel erg belangrijke server gaat gebruiken

• BC3 Victim
ga je oc-en???

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
/offtopic!

zo dus het kan wel!!!, wat?, op een normale manier naar de search refereren.. :), al dan niet cinish bedoelt..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

CAS 2 betekend dat je geheugen er 2 CPU-cycles over een verversing doet en CAS 3: idd 3 cycles :)

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik vondt dat kev 0867 het heel mooi heeft gedaan

Bravo
:)

• BC3 Victim
thank you..

Pagina: 1