De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Beste tweakers, ik heb een vraagje. 
Nou heb ik 2 weken geleden een laptop gekocht. Er zit een accu bij waar ik +- 2 uur mee kan doen. Ik vroeg me af wat voor accu ik zou kunnen kopen waardoor mijn laptop langer mee kan op een accu. Ik heb een Compaq Armada e500 (celeron 600).
Thanks!
Nou heb ik 2 weken geleden een laptop gekocht. Er zit een accu bij waar ik +- 2 uur mee kan doen. Ik vroeg me af wat voor accu ik zou kunnen kopen waardoor mijn laptop langer mee kan op een accu. Ik heb een Compaq Armada e500 (celeron 600).
Thanks!
alleen jammer dat ze zo stervens duur zijn.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat voer je er mee uit?Op zaterdag 26 mei 2001 09:50 schreef cyberjoy het volgende:
Beste tweakers, ik heb een vraagje.
Thanks!
Mijn armada (P3-600 kweet niet of het een celeron is) doet rustig 3,5 uur met 1 accu (4,8 Ahr.... bleagh... 4,8 Ampere-uur dus)
Wat doe ik ermee: Surfen, tekstverwerken.
Verwijderd
Ik heb deze laptops dus ooit nog gerepareerd (toen ze net op de markt kwamen okt99) en toen was er geen zwaardere uitvoering van deze accu. Maar zover ik me nog kan herinneren zouden ze zeker 2,5uur mee moeten kunnen. Je moet dan alleen niet zoveel de CD-speler gebruiken en mp3''s ofzo afspelen.