wat is de meest ideale muismat voor een logitech optical muis, ik bedoel dus met welke mat die sensor het beste reageert,
thnx...
thnx...
Verwijderd
Verwijderd
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
idd... ik zit me ook net af te vragen of dat wel zo goed werkt met een optische muis.Op zaterdag 26 mei 2001 02:50 schreef bubbie het volgende:
oh, heb het al gevonden, das toch niet goed voor een optical muis, dat ding is helemaal zwart joh!
Een vriend van me heeft een everglide, die is niet glad, maar heeft een structuur (en een Quake updrukOp zaterdag 26 mei 2001 03:09 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
idd... ik zit me ook net af te vragen of dat wel zo goed werkt met een optische muis.
Schijnt dat die dingen werken doordat ze de schaduwen zien van relief op het oppervlak (daarom zal dat rooie lampje ook wel zo schuin op de ondergrond schijnen). En zo''n ratpad of everglide is toch juist superglad & hard plastic? Lijkt me dat je dan niet veel relief meer heb, dus ook geen schaduwen, dus de muis weet niet of hij beweegt & gaat random trillen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Neem een goede oppervlakte en ik hoor jou niet meer zeuren. Dat jij zo''n kut oppervlakte voor jou muis hebt hoeft niet te betekenen dat optische muizen kut zijn..Op zaterdag 26 mei 2001 03:39 schreef Mr.Oizo het volgende:
Ik heb een MS-optical mouse. Maar mijn relaxte-anti-rsi-gel-padje werkt er niet lekker mee. De muis lijkt te haperen.Dus mijn MS-optical ligt in de hoek. Ik zit weer lekker met Logitech-mouseman+!
Want ik kan niet zonder mijn muismat: donkerblauw, hele brede silicone-pols-steun. Het oppervlakte is een soort beetje glimmend geweven kunststofVerkrijgbaar bij Office Center.
Dus voor een optical mouse: NIET KOPEN!!!
Eerst passen mensen zich aan, aan de pc.Op zaterdag 26 mei 2001 03:42 schreef 4POX het volgende:
Dat jij zo''n kut oppervlakte voor jou muis hebt hoeft niet te betekenen dat optische muizen kut zijn..
Ik heb een optisch muis met een goede oppervlakte.. En ik baal als ik weer met een muis met een bal moet werken..
Optisch is de toekomst...
Verwijderd
Verwijderd
Jawel, mijn muismat:Op zaterdag 26 mei 2001 02:31 schreef bubbie het volgende:
uhu, dat weet ik, maar bij mij werkt ie dus op de ene muismat beter dan de andere, dus mijn vraag is, of dat er geen ideale muismat hiervoor is...
Hmm, sterke argumenten. Ik wil eigenlijk ook wel een goede muismat voor mijn Boomslang 2000 en dan wil ik ook zeker een echt goede hebben. Je verhaal over dat doorduigen klinkt op zich wel aannemelijk. Ik heb op de site van everglide in hun faq gelezen dat het soms voor kan komen dat de mat verbogen aankomt. Je zou hem dan "gewoon" weer terug kunnen buigen. Doordat die fUnc in een soort omhulsel zit heb je daar geen last van.Op zaterdag 26 mei 2001 07:54 schreef ShaDoW het volgende:
zijn percies hetzelfde... allebei gaan ze doorbuigen en ligt je muis te wiebelen erop!!!
koop toch een fUNC!
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Dit topic is gesloten.
![]()