Toon posts:

[BC3] welke proc/mobo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kep 600 piek over:) om een proc en mobo te kopen:)
heeft iemand een leuk voorstel:) want ik ben er namelijk nog niet helemaal uit..
zat zelf te denken aan een msi mobo van rond de 275 piek en een amd duron/tb van het overige geld

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou een Epox 8KTA3+ kopen (met RAID, altijd handig) en een Thunderbirdje erbij.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Wacht tot 12 juni en koop dan een Iwill KK266R voor 450,00 met een Duron 800 voor 149,00. :P

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Verwijderd

Topicstarter
ik kan niet wachten tot 12 juni:)
heb die bak hard nodig:)

en nog iets..
ik weet geen ene zak van mobo''s:)
ik ken 3 merken: abit,asus en msi
weet niet eens welke snelste is:)
dus graag even wat meer info over de mobo''s:)

• BC3 Victim
Als je wilt kiezen uit die 3 merken zou ik voor een MSI gaan, is iets voordeliger, maar hebben net zulke leuke bordjes. Heb je ook nog een paar centjes over voor een (nog) snellere processor.

Maar Epox doet daar serieus niet meer voor onder tegenwoordig (de oude modellen waren wel bagger), en die komt erg goed uit reviews.

Reviews:
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1410

Kijk vooral naar de Asus A7V133, Abit Kt7A, MSI K7T Turbo en Epox 8KTA3 (die er hier helaas wat minder uitkomt :o)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Asus is lekker stabiel een goed maar duur merk..Abit is cool als je veel overclockt en veel kloot aan je processor en mobo... msi is wel aardig.
Zelf heb ik een Abit KT7(A) en die bevalt me wel!
Ik zou voor een goed moederbord kiezen en de proc die komt nog wel! er komt elke maand wel een nieuwe proc dus je hebt denk "ik"
meer aan een goede mobo!

Pagina: 1