Hee luitjes,
Ik heb net mijn pc (zie sign) veranderd:
Videokaart - was Riva Tnt2, Nu Geforce 2mx Asus v7100
Geheugen - van 1x256 + 1x128 naar 2x 256sdram pc133
verder heb ik alle kabels geround die nog niet geround waren (mijn IDE kabels)
eerder had ik al de voedingskabels mooi bij elkaar getaped.
maar nu het probleem! Eerst deed ie et gewoon, maar nu start ie wel op alleen detecteert ie de Hd''s (2) en Cd-rom en Cd-rw speler niet meer!! (Primary master = none, primary slave = none, secondary master = none, secondary slave = none)
Het lijkt alsof ze geen stroom meer krijgen, want de cdrom''s gaan niet open en hun lichtjes gaan niet branden. heel vreemd, want mijn floppydrive doet et gewoon wel, en die zit op dezelfde kabel als de HD''s.
Ik heb mijn voeding nu acher mijn kast gehangen ipv erin, omdat ik wat weinig ruimte had binnenin. De stroomkabels zijn naar mijn weten allemaal goed.
Waarom doetie et niet??
Ik heb net mijn pc (zie sign) veranderd:
Videokaart - was Riva Tnt2, Nu Geforce 2mx Asus v7100
Geheugen - van 1x256 + 1x128 naar 2x 256sdram pc133
verder heb ik alle kabels geround die nog niet geround waren (mijn IDE kabels)
eerder had ik al de voedingskabels mooi bij elkaar getaped.
maar nu het probleem! Eerst deed ie et gewoon, maar nu start ie wel op alleen detecteert ie de Hd''s (2) en Cd-rom en Cd-rw speler niet meer!! (Primary master = none, primary slave = none, secondary master = none, secondary slave = none)
Het lijkt alsof ze geen stroom meer krijgen, want de cdrom''s gaan niet open en hun lichtjes gaan niet branden. heel vreemd, want mijn floppydrive doet et gewoon wel, en die zit op dezelfde kabel als de HD''s.
Ik heb mijn voeding nu acher mijn kast gehangen ipv erin, omdat ik wat weinig ruimte had binnenin. De stroomkabels zijn naar mijn weten allemaal goed.
Waarom doetie et niet??