[BC3] errug vaag probleem met geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
Zoals je al aan de titel kan zien heb ik een vaag probleem, ik heb net met partition magic (5) even een 2e partitie op mijn HD gemaakt, en een heel handig tooltje dat bij dat software pakket zit is drivemapper. dat tooltje zoekt naar D (wat eerst je cdrom was) en vervangt dat met E (nu de cdrom :))

nou ja dat deed ie dus, maar toen schoot er ineens een beeldje langs dat ie nieuwe hardware had gedetecteerd. ik zo van :?, maar ja, en windows is dus opgestart, hoor ik geen irritant opstart geluid meer. dus ff zien in apparaat beheer... nix aan de hand (alles was goed). heb opnieuw via 4-1 geinstalleerd en die van me soundcard (on board msi k7t turbo) maar geen resultaat :(

heeft iemand een oplossing, of zeggen jullie, format c: ?

Verwijderd

heeft iemand een oplossing, of zeggen jullie, format c: ?
Ik heb altijd heel snel de neiging om format c: te roepen ja, maar volgens mij moet het zo ook op te lossen zijn.

• Vrieskist
hehe ik wijk ook meestal al erg snel uit naar een format c :)

ut is geen hardware matige fout dacht ik, ligt aan windows :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
in dos scanreg/restore typen, ik neem aan dat je geen winME hebt, omdat je partitionmagik 5 gebruikt, anders in winme, start, uitvoeren, scanreg/restore (d0h) enne dan een oudere kopie van t register selecteren en terugzetten, moet je wel al je progz opnieuw installeren, maar als je de oudste backup pakt, heb je windows in zn beginwaarden en heb je je schijfinhoud dus nog....have fun >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Vrieskist
hmmz back-ups maak ik nooit :)
dus format ik wel ff :)

• Vrieskist
Mooizo, windows staat er weer op :)
nu de drivers nog ff installeren

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 26 mei 2001 09:22 schreef Vrieskist het volgende:
Mooizo, windows staat er weer op :)
nu de drivers nog ff installeren
dat was dus niet nodig geweest als je t register terug had gezet..
oja heb je nou partities gemaakt met fdisk of ga je weer kutten met partitionmagic???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1