Toon posts:

[BC3] Freecom Portable II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik loop net te klooien met een freecom portable II draagbare writer cd/cdrw

Ding is goedkoper dan de HP 4 speed writers. Nou plug ik het apparaat in de notebook (PCMCIA slot) krijg ik een melding 8x4x32x writer.. Dus ik denk verrek, foutje in de software. Pak nero, brand een cd en verrek ding is in 9.5 minuut klaar. :? Iemand een idee of dit toeval is? Zelfs op de stikker onderop staat dat het een 4 speed writer is:?:? Waarom zou freecom snelle branders verkopen als langzamere?

(Ik heb dus NIET de freecom drivers geinstalleerd maar gewoon de standaard Win2k drivers, PCMCIA IDE controller).

PS :Niet dat je mij hoort klagen hoor >:) vind het alleen wat vreemd.

Verwijderd

is t de logge of de traveller serie?

Die traveller II (USB2.0, PCMCIA, Firewire, USB1.0, LPT, SCSI? ) is gewoon op een heleboel manieren aan te sluiten, is een 12speed fikker en lekker plat / compact, kun je zo meenemen.

Verwijderd

nix aan doen, gewoon zo laten draaien als ie goed werkt.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:14
Freecom Traveler II is 4x4x20
Freecom Portable is beschikbaar in 4x4x20 tot 12x8x32

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Een maat van mij die in een compu store werkte had ook een reeks sony 4*4*20 spelers die op 10 speed fikten.

We weten nog steeds niet hoe dat kwam.

Verwijderd

Topicstarter
''Tis die hele lompe portable II series, die je los koopt en dan een stekker bij moet aanschaffen. Overal stikkers 4x4x24x maar =) Voor die prijs een externe 8x... Mjam, als meer mensen ditzelfde "probleem" hebben is dat misschien een goede tip voor mensen die een externe fikker willen kopen. :)

Verwijderd

Hm, ik heb d''r ook zo een, zo''n logge, maar dan van de ouwe Portable serie.

Van voren lijkt -ie een standaard inbouw brander in een extern kastje. Dus ik vroeg me af, als je ''m openmaakt, zit er dan gewoon een standaard 5.25" IDE fikker in? Of is ''t misschien een SCSI?
Pagina: 1