Toon posts:

[BC3] Na Live!Platinum installeren geen Standby meer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had er eerst een Terratec X-Fire inzitten, en alles werkte prima, maar nu heb ik er een Live!Platinum ingestopt, en nu werkt de standby niet meer lekker.
Hij gaat wel op standby, maar hij komt er niet meer uit, de schijven beginnen wel weer te draaien en meer niet.
Het monitor-ledje gaat dan ook continue oranje branden, (ipv: groen=beeld, oranje knipperend=standby).
De kaart zit gewoon in hetzelfde slot, en ik heb een fresh-install van 2000 gedaan.
Vaag... :?

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

beetje offtopic misschien, maar het systeem steeds op standby (laten) zetten, is enorm slecht voor je harddisk, het laten opspinnen van een hardeschijf verkort zijn levensduur aanzienlijk.

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
>:) UP! >:)

Verwijderd

laat me raden, hibernaten werkt ook niet meer
is een driverprobleem zover ik weet.....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ook een Platinum 5.1 en ook bij mij wil wil m''n comp n iet meer op standby, maar dat komt waarschijnlijk niet door de platinum, maar door m''n modem: een Dynalink IS128PH+

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
sblive is niet conform volgens de eisen voor sleep en hibernation, bekend (driver)probleem

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 08:43
Ik weet niet of het standby wel nut heeft. bij mij deed dit ook al tijden vaag. Dacht gewoon aan een windows error, maar het zou natuurlijk ook aan de drivers kunnen leggen. Ik zet nu gewoon me monitor uit, of heb hem op een hele mooie screensaver draaien. Na zoveel tijd gaat automatisch mijn hdd uit

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op zaterdag 26 mei 2001 17:55 schreef bl00dhound het volgende:
laat me raden, hibernaten werkt ook niet meer
is een driverprobleem zover ik weet.....
Klopt

Verwijderd

Ik heb een live player 1024 en met de nieuwste liveware heb ik geen probleem met hibernaten (niet dat ik dat ooit doe >:) ).
Standby gebruik ik helemaal niet }:O

Verwijderd

Je kan evt proberen om je DOS emulation in apparaatbeheer op "allow LPT interupt sharing" te zetten...

weetnie of het hellupt

Verwijderd

bij mij doettiet anders gewoon hoor

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, dan zal het wel weer een hardware/driver-conflict zijn... :(
Pagina: 1