ok, ik heb dus mijn nieuwe pc onderdelen vandaag binnen gehad, en ben alles aan het monteren geweest, na een paar uur beunen was hij klaar voor het grote moment.
ik druk op de powerknop, alle led''s van mijn cdrom''s gaan aan, mijn hd-led gaat aan, mijn toetsenbord led''s gaan aan. maar geen beeld.
vervolgens heb ik alles er uit getrokken 1 voor 1, en met alleen een proc, dimm, videokaartje en toetsenbord werkt het nog niet.
ik hoor geen piepjes terwijl mijn speakertje goed is aangesloten.
ik heb het intussen met 2 videokaartjes geprobeert. een agp (nwe kaart nog nooit gebruikt) en een pci, het videokaartje waar ik nu in een andere pc dit bericht mee typ. (idem voor het beeldscherm)
HELP, wie kan mij suggesties geven voor dit probleem, ik heb namelijk dagen moeten dromen van deze pc en nu heb ik alles thuis.
SPECIFICATIES:
abit kt7a
amd tb athlon 1.0 axia
pc133-kingston geheugen (2x 256)
gainword GF2mx 64mb agp
standaard t-bord
maxtor 7200 30,7gb
cdrom aopen52x
dvd liteon12xbla
cdrw aopen 12xbla
creative sb live5.1
en waterkoeling, dat is de reden waarom ik een paar uur bezig ben om alles in die kast te krijgen.
ik druk op de powerknop, alle led''s van mijn cdrom''s gaan aan, mijn hd-led gaat aan, mijn toetsenbord led''s gaan aan. maar geen beeld.
vervolgens heb ik alles er uit getrokken 1 voor 1, en met alleen een proc, dimm, videokaartje en toetsenbord werkt het nog niet.
ik hoor geen piepjes terwijl mijn speakertje goed is aangesloten.
ik heb het intussen met 2 videokaartjes geprobeert. een agp (nwe kaart nog nooit gebruikt) en een pci, het videokaartje waar ik nu in een andere pc dit bericht mee typ. (idem voor het beeldscherm)
HELP, wie kan mij suggesties geven voor dit probleem, ik heb namelijk dagen moeten dromen van deze pc en nu heb ik alles thuis.
SPECIFICATIES:
abit kt7a
amd tb athlon 1.0 axia
pc133-kingston geheugen (2x 256)
gainword GF2mx 64mb agp
standaard t-bord
maxtor 7200 30,7gb
cdrom aopen52x
dvd liteon12xbla
cdrw aopen 12xbla
creative sb live5.1
en waterkoeling, dat is de reden waarom ik een paar uur bezig ben om alles in die kast te krijgen.