[BC3] Parallele atoom clock voor Windows NT 4.0

Pagina: 1
Acties:

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Hallo,

ik heb net zo''n antenne voor op de parallele poort gekregen. Dit is dus een antenne die via radio golven de juiste tijd van een atoom klok ontvangt. Ik heb hier echter helemaal geen software voor. Wie kent er een programma om zo''n ding aan te sturen in Windows NT 4.0?

Bij voorbaat dank!

Verwijderd

Bij conrad verkopen ze ook van die dingen
heb er zelf ook een ingebouwd in een printer verlengkabel
probeer de onderstaande link is
http://www.conrad.de/service/download/y2kdcf/y2k-Update-642002und967602.zip

suc6

js

Verwijderd

Sorry zag te laat dat het voor win NT was
weet niet of dit werkt.
in ieder geval succes
staat er trouwens geen merknaam op dat ding waarop je kunt zoeken op internet.
Laat even horen of het werkt of dat er een naam of type op staat dan help ik je zoeken

js

• Tefflar
Er zit zelfs nog een zwart kastje aan om hem in een netwerk te hangen. Daar staat het merk "Quinx Industrial Networks" op. Ik heb al op hun site gezocht maar kon niks over dat produkt vinden. Ik heb ze toen gemailed en kreeg wat software als attachment. Ik heb die software net getest maar die wil de juiste tijd alleen via het internet ophalen! Dat si natuurlijk niet de bedoelen van zo''n parallele antenne. Ik heb ook nog geen permanente verbinding naar internet (ISDN) dus zoiets is voor mij geen oplossing.

Op het antenne kastje zelf staat de bedrijfsnaam "Auerswald GmbH & Co. KG". Op hun site kom ook niks van dit produkt tegen. Het kastje heet kennelijk "Funkzeitempfänger ZEM-1477".

• Tefflar
Niemand?