Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Of ben ik nou ook dom?
Appetoe
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Maar daar komt ie vanzelf wel achter als niemand belt.
Verder: beetje zinloos topic dit
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Prijs is veelste veel.
How stupid can someone be
(dus wat de pc HEM kostte)
Maar GoT wordt inderdaad overstroomd door Wanabees (waar ik me niet zo druk om maak) en steeds luiere mensen (wat ik zorgelijker vindt).
voorbeeld:
"Waar vind ik drivers voor mijn [merk] kaartje?"
duh... www.[merk].com / www.[merk].com.tw / www.[merk].nl / www.[merk].de misschien?
Verwijderd
En dan was die eerste dommerik dus toch niet zo dom....
Verwijderd
Verwijderd
Mensen die niet echt into computer zijn, beseffen niet hoe snel een computer in waarde vermindert, en dat een systeem na 2 jaar geen drol meer waard is.
Grote kans dat de plaatser van de advertentie inderdaad niet beseft wat ie vekoopt, of dat het gewoon een grapjas is die wat mensen zoals jij op de kast wil jagen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Dat zeg ik het barst van de idioten in Nederland kost kilometers hekwerk om ze achter te zettenOp vrijdag 25 mei 2001 17:57 schreef Exirion het volgende:
Blijkbaar heb jij nog nooit advertenties in kranten en ViaVia en dergelijke doorgekeken?Mensen denken bij een computer net als bij een auto: ''oh, ik heb er zoveel voor betaald, en hij is pas 2 jaar oud. en ja, ik heb ''m eigenlijk maar heeeel weinig gebruikt. tja, dan moet ik er toch wel een leuk bedrag voor kunnen krijgen!''.
Mensen die niet echt into computer zijn, beseffen niet hoe snel een computer in waarde vermindert, en dat een systeem na 2 jaar geen drol meer waard is.
Grote kans dat de plaatser van de advertentie inderdaad niet beseft wat ie vekoopt, of dat het gewoon een grapjas is die wat mensen zoals jij op de kast wil jagen