[BC3] Hoezo DOM???

Pagina: 1
Acties:

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:16
http://www.tweakers.net/aanbod/18644/a

lees en huiver...
Als jij mij vraagt wordt GoT de laatste tijd overspoeld met Newbies en wanabee tweakers...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je bedoelt de prijs

Of ben ik nou ook dom? :?

Appetoe

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Kom op, niet zo negatief!! Je moet je vraagprijs altijs iets hoger leggen dan je er voor wilt hebben, maar dit is idd een beetje veel.

Maar daar komt ie vanzelf wel achter als niemand belt.

Verder: beetje zinloos topic dit :)

• BC3 Victim
Zinloos wel ja maar die prijs daar koop je een super nice Athlon 1,33 Ghz systeempje voor :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ach, 2500 is ook een hele flinke prijs voor dit systeempje...

• BC3 Victim
Als hij hem voor zoveel verkocht krijgt dan verkoop ik mijn Athlon 700 ook :)

Verwijderd

Jaton 32MB Geforce 2 |:( shave my legs and call me grandpa.

Prijs is veelste veel.

How stupid can someone be >:)

• BC3 Victim
Misschien is ie in de war met de aanschafprijs van het systeem?
(dus wat de pc HEM kostte)

Maar GoT wordt inderdaad overstroomd door Wanabees (waar ik me niet zo druk om maak) en steeds luiere mensen (wat ik zorgelijker vindt).

voorbeeld:
"Waar vind ik drivers voor mijn [merk] kaartje?"

duh... www.[merk].com / www.[merk].com.tw / www.[merk].nl / www.[merk].de misschien?

Verwijderd

Ach je moet het zo zien: als er mensen dom genoeg zijn zo''n prijs te vragen, dan is de kans groot dat er ook domme mensen zijn die het systeem kopen....

En dan was die eerste dommerik dus toch niet zo dom.... :) i.a.w dit is een hele goede zet zelfs!!

Verwijderd

Persoonlijke ervaring (jaren terug) op een veiling van een faiilliet gegaan it bedrijf ging een kleuren printer (zo''n achterlijke star matrix printer) weg voor een hogere prijs dan wat er in sommige winkels voor gevraagd werd .... het barst van de idioten in Nederland vergeet dat niet!!!!!!

Verwijderd

Maar die idioten moeten hier wel geweerd worden, het wordt steeds irritanter. Het was veel leuker toen GoT nog uit 5000 man bestond.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Blijkbaar heb jij nog nooit advertenties in kranten en ViaVia en dergelijke doorgekeken? :) Mensen denken bij een computer net als bij een auto: ''oh, ik heb er zoveel voor betaald, en hij is pas 2 jaar oud. en ja, ik heb ''m eigenlijk maar heeeel weinig gebruikt. tja, dan moet ik er toch wel een leuk bedrag voor kunnen krijgen!''.

Mensen die niet echt into computer zijn, beseffen niet hoe snel een computer in waarde vermindert, en dat een systeem na 2 jaar geen drol meer waard is.

Grote kans dat de plaatser van de advertentie inderdaad niet beseft wat ie vekoopt, of dat het gewoon een grapjas is die wat mensen zoals jij op de kast wil jagen :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

ach me vader verkocht ze p166, 16mb edo, 2gb, 2 jaar na aanschaf voor de aankoopsprijs!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Beetje overdreven inderdaad... maar dit topic is eigenlijk niet zo zinvol, daarom slotje :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 17:57 schreef Exirion het volgende:
Blijkbaar heb jij nog nooit advertenties in kranten en ViaVia en dergelijke doorgekeken? :) Mensen denken bij een computer net als bij een auto: ''oh, ik heb er zoveel voor betaald, en hij is pas 2 jaar oud. en ja, ik heb ''m eigenlijk maar heeeel weinig gebruikt. tja, dan moet ik er toch wel een leuk bedrag voor kunnen krijgen!''.

Mensen die niet echt into computer zijn, beseffen niet hoe snel een computer in waarde vermindert, en dat een systeem na 2 jaar geen drol meer waard is.

Grote kans dat de plaatser van de advertentie inderdaad niet beseft wat ie vekoopt, of dat het gewoon een grapjas is die wat mensen zoals jij op de kast wil jagen :P
Dat zeg ik het barst van de idioten in Nederland kost kilometers hekwerk om ze achter te zetten :)
Pagina: 1