"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Aristos
Ik heb om die reden een Palm IIIc gekocht en mijn IIIe doorverkocht.
Een apart forum topic zou cool zijn.
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Verwijderd
Had trouwens pas een ''fatal exception'', kun je het voorstellen op de Palm, haha!
Verwijderd
Typische ''rich-kid-toy'', eigenlijk veels te duur maar het ding is dan ook wel BOTERGEIL met z''n 16-bit superscherpe beeld, retesnelle CPU, Word, Excel, Outlook, PocketQuake, PocketDoom, routeplanners, Internet Explorer, voicememo''s, ECHTE handschriftherkenning (naast graffiti), etc. etc. etc.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
pocketquake ?? is dat wijs??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
wat ik me afvroeg, heeft r iemand misschien al een nieuw frontje voor gehaald
dat zilveren, ik ben benieuwd hoe dat staat (voor 60 piek) zwart klepje, zilveren voorkant, zwarte achterkant
lijkt me niet mooi
Ik heb daar ook eens mee gespeelt jah.Op vrijdag 25 mei 2001 19:35 schreef curry684 het volgende:
Casio Cassiopeia E-125 hiero.
Typische ''rich-kid-toy'', eigenlijk veels te duur maar het ding is dan ook wel BOTERGEIL met z''n 16-bit superscherpe beeld, retesnelle CPU, Word, Excel, Outlook, PocketQuake, PocketDoom, routeplanners, Internet Explorer, voicememo''s, ECHTE handschriftherkenning (naast graffiti), etc. etc. etc.
die dingen zijn erg fun inderdaad..
Is dat vanwege de prijs/kwaliteit?
Want ik heb es met zo''n compaq geval gespeelt, en dat was echt lache.
Dat windows cd werkt nog best aardig.
in mijn geval prijs, ik ben student dus om 1000 piek voor zoon ding neer te tellen, vindt ik net te veel, en omdat ik in wat reviews had gelezen dat de m105 zonder probs dingen kon die de Vx ook kon, is mijn keuze daarop gevallen......Op vrijdag 25 mei 2001 20:11 schreef fox666mulder het volgende:
Wat opvalt, is dat veel mensen een palm hebben.
Is dat vanwege de prijs/kwaliteit?
Want ik heb es met zo''n compaq geval gespeelt, en dat was echt lache.
Dat windows cd werkt nog best aardig.
en kwaliteit zit altijd wel snor,
Verwijderd
Hij kostte toen DM599 bij de duitse Mediamarkt
PocketWord is redelijk compatible met desktopword, en zodra je het gewend bent schrijf je op zo''n ding teringsnel.Op vrijdag 25 mei 2001 19:52 schreef normal888 het volgende:
wat kan je eigenlijk met zo''n PDA?? is het wel handig?? kan je er op tekstverwerken?? zit toch geen toetsenbord op?? ik wil namelijk die sony kopen die ene met kleuren scherm die is wel vet
Het beste kleurenscherm is trouwens volgens de critici van de Cassiopeia, vandaar mijn keuze.
Het ding speelt trouwens ook MP3''s door de PocketWindows Media Player (was het bijna vergeten
Neepocketquake ?? is dat wijs??
Achteraf gezien eigenlijk zonder van me geld. Ik gebruik het ding nauwelijks. Alleen op vakantie is het leuk om direct foto''s te emailen naar het thuisfront, maar dat is dan ook alles. (ohja, in het vliegtuig natuurlijk doomen en patience
ik heb dan alleen de zwarte en een soundgood mp3 module en geen keyboard.Op vrijdag 25 mei 2001 20:19 schreef J.A.M.F. het volgende:
Visor Deluxe Blue, met winjam mp3 module. Owja, en een Stowaway toetsenbord
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Windows for Pocket PC zelfs (oftewel CE 3.0). IK vind het veel relaxter en herkenbaarder dan PalmOS, maar da''s puur persoonlijk.Op vrijdag 25 mei 2001 20:26 schreef normal888 het volgende:
die casio heeft toch windows CE?? is dat beter dan die palm dingetjes??
Verwijderd
En het vetste van een Palm is toch het hoge gadget-gehalte
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Daarentegen krijg je ze voor ongeveer 60 gulden bij een nieuwe Siemens telefoon met abbo.
De taal die de SDK begrijpt is C en een aantal ontwikkel DLL''s zijn ook beschikbaar. Zo kun je heel snel een progje maken die TCP/IP gebruikt of POP3, SMTP, enz. Nu alleen de tijd nog...
Op zich is het apparaat best aardig. Adressen kun je met Outlook en Notes syncen, zo ook notities (die eigenlijk te klein zijn).
Alleen je email kun je niet direct syncen, dat moet via POP3. Heel maf, daar heeft iemand bij Siemens lekker over nagedacht!
Verwijderd
Software is trouwens ruim voldoende aanwezig. Zo ook de nodige cracks
O ja ik heb er zelf geen een, en zie er op het moment ook geen nut van in.
Heb wel eens een Velo 1 gehad en die beviel wel, maar omdat ik deze toch te weinig gebruikte heb ik hem verkocht.
Verwijderd
Kortom zeer tevreden voor de prijs van een Palm Vx twee keer zoveel geheugen. En het oog mag ook wat.
Zeker één van mijn beste aankopen van de afgelopen tijd. Mooi, snel (206 MHz!) en heel erg handig. Al je emails, word en excel documenten kun je probleemloos overzetten.
Standaard 32 Mb maar met een expansion pack en 64 Mb compactflash is hij ook prima te gebruiken als MP3 speler. In dat expansion pack kun je trouwens ook gewone PC-cards jagen, maar daar moet ik nog een beetje mee experimenteren. ''t kost wat maar dan heb je ook wat
Hoge gadgetfactor, dat wel
Verwijderd
ik heb nu die palm IIIeOp vrijdag 25 mei 2001 16:18 schreef Platel het volgende:
Ik heb om die reden een Palm IIIc gekocht en mijn IIIe doorverkocht.
Een apart forum topic zou cool zijn.
Verwijderd
Mijn pa heeft er ook een, mooi ding, alleen hij ligt nu voor de 2e keer bij de Compaq repair serviceOp zaterdag 26 mei 2001 15:15 schreef Daniel Kegel het volgende:
Compaq iPAQ 3630 hier
[afbeelding]
Zeker één van mijn beste aankopen van de afgelopen tijd. Mooi, snel (206 MHz!) en heel erg handig. Al je emails, word en excel documenten kun je probleemloos overzetten.
Standaard 32 Mb maar met een expansion pack en 64 Mb compactflash is hij ook prima te gebruiken als MP3 speler. In dat expansion pack kun je trouwens ook gewone PC-cards jagen, maar daar moet ik nog een beetje mee experimenteren. ''t kost wat maar dan heb je ook wat
Hoge gadgetfactor, dat wel
Maargoed voor de rest (als je er geen problemen mee hept
Scherm is zo goed als perfect, handschriftherkenning (Transcriber) werkt lekker, kan eigenlijk niks dan goeds over dat ding bedenken
Maar wat doen jullie er allemaal mee?
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Leuke is natuurlijk dat er duizenden programma''s te vinden zijn voor PalmOS, dus ik ben dan ook regelmatig te vinden op www.palmgear.com en www.handago.com en natuurlijk www.palmclub.nl
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
PalmOS apparaten zijn de betere PDAs omdat zij de enigen zijn die echt klein en stevig genoeg zijn om altijd bij je te hebben. De Vx, M505 of Clie passen goed in je broekzak (III trouwens ook nog wel). Bij de kleinste kleuren PocketPC, de iPaq, is dat toch al minder.
Zodra je echter meer wil dan afspraken, adressen, uitgaven en dat soort hapjes data dan worden die PalmOS machines toch al snel erg klein. Browsen is veel prettiger op een 320x200 kleurenscherm. Pocket Word/Excel werkt fijner dan Documents To Go. PocketPCs hebben geen moeite met muziek afspelen of voice recording en zij hebben wat CPU kracht achter hand voor bijv software modem/fax.
Gekocht voor agenda/todo/adressen (daarvoor is 2 mb eik zat), maar erg blij met die xtra 6 mb toen ik AvantGo tegenkwam.
Btw: hier mijn avantgo channels (jaja ik weet dat tweakers er niet bij staat
Algemeen Dagblad Sport
Algemeen Dagblad Weer
BioscoopAgenda Rotterdam
Cartoon Garfield
Computerworld
KNMI
R5TV
Rotterdams Dagblad
Slashdot.org
Snelheidscontroles
Spits Palm-editie
Telecompetitie
Teletekst Sportnieuws
Volkskrant
Iemand nog goeie tips?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.