De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kwa prestaties ben ik geneigd te zeggen AMD Athlon 1,33 Ghz, puur omdat deze gewoon sneller is op het grote vlak.
Afhankelijk natuurlijk van de gebruikte software kan een P4 ook een goede keuze zijn.
Echter 128 MB voor een nieuw systeem is sowiezo weinig, zeker als strax Windows XP eraan komt is 256 MB geen overbodige luxe.
Verder zou ik zeggen een DDR moederbord met 256 / 512 MB DDR Geheugen PC2100.
Grote harddisk eventueel 2 in Raid 0 opstelling.
Een Geforce 3 zou kunnen met het budget wat je heb, speel je niet zou veel spelletjes zou ik die 1200 gulden ergens anders in steken.
Zorg voor goede koeling en een makkelijke kast.
Afhankelijk natuurlijk van de gebruikte software kan een P4 ook een goede keuze zijn.
Echter 128 MB voor een nieuw systeem is sowiezo weinig, zeker als strax Windows XP eraan komt is 256 MB geen overbodige luxe.
Verder zou ik zeggen een DDR moederbord met 256 / 512 MB DDR Geheugen PC2100.
Grote harddisk eventueel 2 in Raid 0 opstelling.
Een Geforce 3 zou kunnen met het budget wat je heb, speel je niet zou veel spelletjes zou ik die 1200 gulden ergens anders in steken.
Zorg voor goede koeling en een makkelijke kast.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Ga voor intel. Trust me ik heb AMD en het zuigt gewoon. Met die brakke chipsets van VIA enzo met Intel hoef je ook niet te vrezen dat je core naar de klote gaat (is al gebeurt bij mij omdat ik financieel TOEN niet goed zat moest ik iets goedkoops hebben duron800). Voor F5000 koop je een perfecte p4 1.7Mhz 256Rambus pc800wel
Dames en Heren laten we hier a.u.b. geen flaime bait van maken maar gewoon met goede argumenten komen en deze persoon helpen.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
niet anti-intel hoor, maar de P4 kan ik niemand aanraden door het ram-probleem, 128MB is voor een nieuwe pc TE WEINIG!
aangezien je toch 2 krachtige procs noemt, neem ik aan dat hij toch een paar jaartjes moet meegaan en zodus moet je gewoon minstens 256MB ram hebben
aangezien je toch 2 krachtige procs noemt, neem ik aan dat hij toch een paar jaartjes moet meegaan en zodus moet je gewoon minstens 256MB ram hebben
Ik sluit ''m... 
VOlgende reden... Op PM lopen nu zeker 3 discussies over p4 en AMD (zie [topic=171700] )
enz ... VOor p4 en AMD''s en andere Intel boel... kom naar PM
VOlgende reden... Op PM lopen nu zeker 3 discussies over p4 en AMD (zie [topic=171700] )
enz ... VOor p4 en AMD''s en andere Intel boel... kom naar PM
Pagina: 1