Toon posts:

[BC3] muismat: sUrface1030

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
fUnc Industries sUrface1030

Deze muismat moet ik gewoon hebben! Ik kan alleen de official website vinden en das in US dus je moet weer met je creditcard betalen die ik niet heb. Weet iemand misschien ook waar je hem in Nederland kan krijgen???

Als je meer info wil over matje chk:

http://www.sharkygames.com/hardware/reviews/misc/mousepad_roundup_2/3.shtml

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Yup... kewle muismat.. maar 35 dollar incl. verzending is misschien wat overdreven :+
Ik zag laatst een suggestie voor een soort collectief inkopen om de kosten te drukken...
Als iemand nog van plan was zoiets te gaan organiseren dan heb ik ook wel oren naar dit knaagdiermatje >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Hij komt iig goed uit de tests. Alleen die creditcard :( als ze daar nou is iets leuks voor verzinnen dan is alles goed >:)

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Das een vette mat ja. Ik heb mijn Boomslang 2000 ook al een tijdje en ik gebruik niet eens een muismat en ik heb zelf het idee dat het best nog wel een supergroot voordeel kan zijn als ik dat wel zou doen.

Zo''n everglide mat of een sUrface zouden het denk ik wel goed doen maar toch wel jammer dat je die dingen vaak uit de VS moet bestellen. Dan wordt het vaak erg duur (100+ piek voor een muismat (8> ).

Verwijderd

Awel, kijkt gullie hier ffkes, zou ik zeggen.

http://www.starcomputers.nu/

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
is een beginnetje.. maar als ik uit Belgie moet bestellen moet ik eerst geld over maken.. bestel liever onder rembours ;)
en 1045 B.fr is ongeveer 55 gulden.. daarover 30 gulden verzendkosten.. hehe.. schieten we niet veel mee op... andere mensen em in NL gespot?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1