Ik heb laatst iet gelezen over een programmatje waarbij je invult wat voor onderdelen je hebt en die rekent dan uit hoeveel watt je pc slurpt, ik kan alleen nergens iets vinden van dat progje, wie weet hoe dit heet en waar ik het kan vinden
radiate is toch alleen voor de CPU ?
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
o sorry vraag niet helemaal goed gelezen 
meterkast ofzo heet dat toch?
meterkast ofzo heet dat toch?
Ja, inderdaad..
Zet alles uit in je huis.
En zet alleen je PC aan..
En laat dat ding 24 uur draaien met volledige belasting van alles..
En kijk hoeveel dat ie verbruikt heeft.
Dan kom je er wel
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
gooi vervolgens de inhoud van je diepvries weg. En haal je gemiste Lingo afleveringen in.Op vrijdag 25 mei 2001 12:57 schreef Wierdo_NL het volgende:
LOL..
Ja, inderdaad..
Zet alles uit in je huis.
En zet alleen je PC aan..
En laat dat ding 24 uur draaien met volledige belasting van alles..
En kijk hoeveel dat ie verbruikt heeft.
Dan kom je er wel
Radiate ken ik ja, zo''n soort progje bedoel ik maar dan voor alle onderdelen (naja, bijna alle dan, ''t zal niet alles kennen)
zon proggie is er dus niet.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
/niet helamaal ok, maar toch wel te doen modus:
ff naar de gamma, zon stroommmetert "kopen" die je ook wel eens ziet bij caravans, waarbij dan staat dat die niet gebruikt mag worden voor afrekening aan derden
en dan ff aansluiten en dan een dag later terugbrengen in ouwe staat, en dan: van hee, hij paste niet helemaal, ik heb hem dus aleen maar ff uit de doos gehaald om te kijkem of het paste, mag ik geld terug ??
ff naar de gamma, zon stroommmetert "kopen" die je ook wel eens ziet bij caravans, waarbij dan staat dat die niet gebruikt mag worden voor afrekening aan derden
en dan ff aansluiten en dan een dag later terugbrengen in ouwe staat, en dan: van hee, hij paste niet helemaal, ik heb hem dus aleen maar ff uit de doos gehaald om te kijkem of het paste, mag ik geld terug ??
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Pagina: 1