Ik heb hier dus een Compaq 5722 staan en sinds ik de Compaq-software niet meer gebruik gaat de pc niet meer vanzelf uit wanneer ik Windows afsluit.
Wie weet hier de oplossing voor . . ?
Wie weet hier de oplossing voor . . ?
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Dood?Op vrijdag 25 mei 2001 23:42 schreef powerman het volgende:
dat probleem had ik ook bij mijn 5722
maar hij is bij mij vandaag helemaal doodgegaan cpu is waarschijnlijk dood
dus ik ga er maar wat nieuwe spullen in proberen te zetten
Niet zeiken?Op vrijdag 25 mei 2001 22:10 schreef ikbenveldmuis het volgende:
t duurt bij mij ook een tijd, omdat ie me harde schijven gaat uitzetten, en anders, ik heb een ibm (niet zeiken met je compaq) en die heeft een optie in de bios, iets met automatisch uitschakelen inschakelen (jaja, hoe verzin je het)
nee hij is echt dood voeding is nog goed maar dat moederbord wil niet meerOp zaterdag 26 mei 2001 12:33 schreef Braadkip het volgende:
[..]
Dood?
Een bekend kwaaltje is de kabel van de voeding die op je mobo moet.
De draden zitten niet goed vast in de stekker.
Zet het ding aan en friemel wat aan de stekker op je mobo.
Ik heb al heel wat voedingen vervangen in deze 5722 kastjes, alleen om de stekker.
Dus kijk ff !
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Als je het maar zeker weet !Op zaterdag 26 mei 2001 15:02 schreef powerman het volgende:
[..]
nee hij is echt dood voeding is nog goed maar dat moederbord wil niet meer
zelfs de cpu fan gaat niet aan
Verwijderd
Dit heb ik ook wel eens gehad, en bij mij was het een driver probleem. Op het moment dat ik de bijbehorende driver van mijn tekrAm SCSI-kaart installeerde, trad het probleem op.Op vrijdag 25 mei 2001 21:22 schreef Braadkip het volgende:
Wanneer ik W98 afsluit blijft er een zwart scherm met de tekst "u kunt nu de computer nu uitzetten" ipv dat de pc/monitor geheel uit gaat.