[BC3] Wazig probleem............

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Hey ff vraagje aangaande probleem met een pc van een collega van me... het volgende:L
Hij heeft een Duron700 met 256mb en draait windows ME.... altijd probleemloos gedraaid alleen nu gaat dat ding na +/- 3 kwartier a een uur begint te haperen en te stotteren! :(
Het gaat dan om het beeld en het geluid ed in spellen enzo .......
Ding is NIET oc en blijft ook mooi onder de 45 graden....

Iemand suggesties.....??

Verwijderd

Lijkt me een software probleem. Laatst wat nieuws geinstalleerd?

Verwijderd

Hoevol zit het geheugen van dat ding als ie er mee uit scheid? Anders even een progje d/l''en dat je mem leegveegd.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Had zelf hetzelfde probleem met een proggie met een memory-leak...
Het was een progje dat sipel elke minuut je desktop veranderde maar hij vrat zo''n 100 mb aan geheugen op waardoor ook mijn computer begon te stotteren :'(

Waarschijnlijk dus gewoon een programmaatje...probeer es een paar programmaatjes uit te zetten en kijk wat ie dan doet...:)

BTW Win2K roeleert :9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
zet dat system recovery spul uit schijnt nogal te helpen met de perfomance in ME

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Probeer eens een ander OS

uit ervaring weet ik dat ME niet op alle hardware combinaties even goed draait. Op sommige systemen is het super stabiel maar op(de meeste) soms niet.

Verwijderd

HDD die in een lage PIO mode schiet?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
probeer eens de programma''s die op de achtergrond draaien even uit te zetten..helpt ook weleens.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1