[BC3] Combi kaart met netwerk en firewire, waar?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Fijne mede tweakers.

Enige tijd geleden stond er volgens mij op tweakers een topic over een PCI kaart met zowel fire wire al netwerk. Ik kan dat topic met de search functie niet meer vinden.

Een kennis van mij wil een firewire kaart in z''n PCtje, maar heeft geen vrije PCI slots meer (Micro ATX je kent dat wel) wel heeft hij er een netwerkkaartje inzitten. Als ik deze vervang door deze combo is eer weer iemand in de hardware jungle van PCland geholpen.

Wie weet er meer over dit soort kaartjes?

Waar zijn ze te koop?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Niemand?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Niemand nee, er was wel eens een keer een kaartje met firewire en ide raid controller, of firewire met usb1.0 / usb1.1? ondersteuning.

www.allfirewire.com

• BC3 Victim
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt en dat ik me vergist heb, harstikke bedankt voor de tip, jammer maar het zou gewerkt hebben.

Stomme mini ATX moederbordjes ook.