Toon posts:

Urban Chaos - Iemand een oplossing?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Okee

Ik heb de cd Urban Chaos. Supermooi spel, lekker snel, handige bediening.

Maar nu zit er een sukkel op het dak en hij wilt springen, en een agent is z'n auto kwijt.

Ik zie die auto nergens, en hoe die vent op het dak is gekomen mag joost weten, want ik zie geen ladder.

Ik zie overal lijnen lopen van gebouw naar gebouw, maar als ik die vastpak, laat mijn superagente ze na 2 tellen los.

Oh jee. Somebody help me!!!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Die vent op ht dak is nogal vaag ja, je moet via 1 of 2 gebouwen verderop op het dak komen en dan, volgens mij, via een kabel naar het juiste dak toe, ik zal proberen uit te leggen welke kant op, het is nogal lang geleden dus forgive me when I'm wrong.

Als je met je gezicht naar de kant van het gebouw staat waar die gozer op het dak staat (vage zin sorry :)) dan draai je 45° links en volg je het voetpad tot de hoek van het gebouw dan rechtsaf en langs het blok blijven lopen nu moet je ieder steegje aan de rechterkant ff ingaan totdat je er eentje tegenkomt met een ladder die moet je op en zorgen dat je bovenop het gebouw komt, als ik me goed herinner zit daar ergens een antenne met een kabel die richting die vent op het dak gaat.

Om de kabel vast te houden moet je springen en CTRL vast blijven houden totfat je aan het eind bent je laat vanzelf los je kan ook "springen" en dan laat je halverwege al los, wat uiteraard niet aan te raden is als je 20 meter boven de grond hangt. :)

Als je de auto wilt hebben moet je gewoon op je radar kijken inks onder in beeld een gele stip (of rood of whatever) pulseert daar als het goed is en als je je een keer omdraait komt er onder aan de radar te zien wat welke stip precies is.

Dit staat natuurlijk ook allemaal in de manual. :) denk ik :o

suc6

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd.

Maar geen enkele kabel lukt !

Ik ehb alle toetsen al geprobeerd: TAB, SHIFT, Z X C, en de CONTROL toets.

Als ik een touw vastpak, hang ik 1 tel, en dan val ik.

Wat NU ?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hhm ik had er nog eens over nagedacht en volgens mij hoef je geen één knop vast te houden op het moment dat je aan de kabel hangt, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Topicstarter
Face it

Ik ben gewoon geen echte gamer. Ik zal het maar bij m'n photoshopje houden.

Thanxxx for the trouble, ik heb het level geskipped en daarna netjes gespeeld. Wel een tof spel hoor !