Toon posts:

[BC3] PCTV rave hoelang opnemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoelang kan je achter elkaar opnemen.

Het word op genomen in avi.

Schijf ruimte is niet van belang.

hoelang kan ik opnemen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je kunt je kwaliteit van het opnemen instellen en dan staat er meteen bij hoeveel min. je nog kunt opnemen op die schijf

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ja weet ik maar is avi niet gelimiteerd?

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik had eerst de tmf awards opgenomen, en de stukken waren dacht ik iets van 4.8 GB groot, in de hoogste kwaliteit.
dat was dus de gewone vcr wan pinnacle zelf

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
In windows kun je max bestanden maken van 4 GB in een stuk. Bij de standaardcodec op mijn oude TVkaart (een MiroPCtvPRO) precies 20 minuten.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

avi 1.0 begrijpt files boven de 2 gig niet meer en zorgt er voor dat je computer vastloopt....
avi 2.0 kan dit wel
en hoogstwaarschijnlijk wordt dat al overal gebrujikt waar je mee opneemt

Verwijderd

Als ik iets wil om nemen pak ik gewoon een capture proggie en neem het realtime in Div-x op. Zonder mp3 codec uiteraard anders trekt die het niet maar.

Maar divx met gewoon PCM geluid heeft die 0 dropped frames.
Als je het dan later nog kleiner wilt gaan maken kan je audio stream ook nog is omzetten naar mp3. Maar op die manier heb je geen tijdlimiet :)
Pagina: 1