Toon posts:

[BC3] Mijn nieuwe pc onderdelen wat zal ik nemen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil tegen die tijd een

Palmino 1.7 ghz
( maar welk mobo is het beste stabiel en goed overklokbaar ?(ddr mobo ))
Geforce 3 (hercules)
monitor heb ik

ik wil gewoon een top systeem maar wat zijn op het ogenblik nouw goede mobo''s (ddr)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je pas over een paar maanden nieuwe dingen gaat kopen wat is dan het nut om nu te gaan vragen wat voor mobo je erbij kan nemen :?

Tegen die tijd zijn er alweer veel betere moederborden te krijgen... vraag het dan nog maar es |:(

* Pollewob gaat zelf voor een MSI K7T 266 Pro :)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

JIj!
Moet gewoon een vodooo 9 neem en een athlon 5! kijk anders op je eigen overklokzijt. Hercules krijgt misschien niet eens een gf 3 dus hoe kan nu weer zeggen dat je er een wil, je hebt nog geen review gezien.
sjeee domme vraag dit. vraag het idd over een paar maanden maar eens.|:(

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Topicstarter
bij alternate is al een geforce 3 te koop ! kijk maar in cid (computer idee)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 24 mei 2001 21:30 schreef -SK- het volgende:
bij alternate is al een geforce 3 te koop ! kijk maar in cid (computer idee)
eej ik ben niet de 1ige "tweaker" die computeridee leest!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

in Belgie zijn er ook al hercules GF 3 te koop voor 1200 gulden.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

hmm, ja ik zie hem nu ook staan op de herc site. dacht dat ze ruzie hadden met nvidia wegens die kyro kaaart. Anyhow heeft er iemsadn al een review gezien? Anders vind ik het vrij kortzichtig om nu al te zeggen dat je een herc wil. de leadtek en asus bijv zijn al getest en goed.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

er stond hier een tijdje geleden een link naar een site waar ze alle kaarten hadden getest, maar ben hem kwijt.
sorry, dacht dat hij er wel bijstond

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Pagina: 1