| I've got permission to color outside the lines |
ik denk dat dat al te hoog is...Op donderdag 24 mei 2001 20:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
400a500 piek meer echt niet
Pricewatch - AMD Athlon Thunderbird 850 - FL 295,-
Nieuw Fl 295,- , dus ik denk dat voor een 2e hands FL 250,- ofzo netjes is...
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
damn, niet goed gelezen...Op donderdag 24 mei 2001 21:05 schreef Genotix het volgende:
Ik wil wel alles ineen verkopen heh, dus die 250 piek voor alles vind ik wel erg weinig.
OK, dan is Fl 400-500 wel netjes..
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Voor 100 Piek mag je de koeler komen halen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
And now the most interresting part of deze grot
ik bedoel ik trek mijn 800 naar de 1080 als ik wil (2.05 volt maar ach..). dus die 850 moet de 1050 zowieso halen.
ik heb ook de combo ka7 (-100) - athlon gehad dus wie weet kan ik helpen. Als je het nu dumpt heb je echt verlies.
je kan me icq''en.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
niet hier bij tweakers
anders inderdaad 250@300 piek