De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wel heel duur geloof ik, en dat voor een muis
Geloof dat ie een hele hoge DPI (zo heet dat toch:?) heeft (800 als ik met niet vergis).
Maar zoek dus ff op Boomslang
And now the most interresting part of deze grot
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dus nie heOp donderdag 24 mei 2001 19:26 schreef mr_fragle het volgende:
Geloof dat ie een hele hoge DPI (zo heet dat toch:?) heeft (800 als ik met niet vergis).
Je hebt keuze uit 1000 die 150 kost of 2000 dpi die 250 kost. dat waren geloof ik zo''n beetje de prijzen.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
draadloos en optisch weet ik nog nix van, moet wel zwaarderzijn door de batterijen hae.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Optical is handig... maar te snel? Nooit gehoord...
Putting the bit in Biton since 1997
gewoon perfect!
kep em nu al 2 jaar
geen problemen.
(wel af en toe de wieletjes schoonmaken
Verwijderd
Hmm, ik gebruik dat ding van Logitech, optical mouseman en vind hem al best wel zwaar vergeleken met andere muizen. Het is wat je fijn vind aan gewicht, een muis is een persoonlijke keuzeOp donderdag 24 mei 2001 21:18 schreef ikbenveldmuis het volgende:
die optische rotdingen (sorry) zijn veel te licht....gewoon niet precies
Verwijderd
Wat is een Boomslang????????Op donderdag 24 mei 2001 19:26 schreef mr_fragle het volgende:
Iedereen is hier helemaal happy met zijn Boomslang ofzo. Zoek daar eens op en gij zult vinden.
Wel heel duur geloof ik, en dat voor een muis
Maar zoek dus ff op Boomslang
effe een foto of zo??? een link naar een site?
Persoonlijk heb ik een optical, maar dat was wel ff wennen. sommigen claimen dat ie te traag is. Zelf nog nooit wat van gemerkt.
Ik vind in ieder geval de 2 extra knoppen erg handig op mijn muis.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
er bestaat ook zoiets als sensitvity instellenOp donderdag 24 mei 2001 21:18 schreef ikbenveldmuis het volgende:
die optische rotdingen (sorry) zijn veel te licht....gewoon niet precies, 1 tikje en je muis ligt een meter verder en jij tolt 20 rondjes (t gaat over geemen he)
hehe...Op vrijdag 25 mei 2001 21:38 schreef A-wing het volgende:
[..]
er bestaat ook zoiets als sensitvity instellen
d0h dat bedoel ik toch niet, ben je nou echt zo dom als je dr uitziet? (hoe zie je er uit) (wil ik niet eens weten eigelijk) LOLOp vrijdag 25 mei 2001 21:38 schreef A-wing het volgende:
[..]
er bestaat ook zoiets als sensitvity instellen
ik wil alleen maar zeggen dat die dingen veel te licht zijn, zoals ik al zei
Heb je zeker nog nooit mijn MS geprobeerdik wil alleen maar zeggen dat die dingen veel te licht zijn, zoals ik al zei
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
kloptOp vrijdag 25 mei 2001 21:59 schreef Beaves het volgende:
[..]
Heb je zeker nog nooit mijn MS geprobeerd
Dat komt natuurlijk door die fokking staart die ze missen. Met zo''n staart doen ze natuurlijk veel meer aan gym, maar nu, tja... wat is het leven van een muis zonder staart: nou die wordne depri en gaan zichzelf volvreten en tja, wat krijg je dan: een zware dikke MS Intellimouse Explorer of zijn neef Optical..Op vrijdag 25 mei 2001 21:59 schreef Beaves het volgende:
[..]
Heb je zeker nog nooit mijn MS geprobeerd
wat weet jij dr nou van....me nick nog niet gezien zeker?Op vrijdag 25 mei 2001 22:02 schreef p_m het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk door die fokking staart die ze missen. Met zo''n staart doen ze natuurlijk veel meer aan gym, maar nu, tja... wat is het leven van een muis zonder staart: nou die wordne depri en gaan zichzelf volvreten en tja, wat krijg je dan: een zware dikke MS Intellimouse Explorer of zijn neef Optical..
ik heb dr meer verstand van als jij hoor....
Dat is de Logitech draadlose optische muis. Die heeft een dpi van 800 wat 2x zo hoog is dan andere optische muizen.Op donderdag 24 mei 2001 19:26 schreef mr_fragle het volgende:
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik ben toevallig OPPERMUIS! Dus houd jij je bek maar dicht klein veldmuisje!Op vrijdag 25 mei 2001 22:04 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
wat weet jij dr nou van....me nick nog niet gezien zeker?
ik heb dr meer verstand van als jij hoor....
natuurlijk mijn meesterOp vrijdag 25 mei 2001 22:07 schreef p_m het volgende:
[..]
Ik ben toevallig OPPERMUIS! Dus houd jij je bek maar dicht klein veldmuisje!