[BC3] Nieuw Systeem - Aanschaffen?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil graag een nieuw systeem aanschaffen (excl. monitor) en nou had ik het volgende in gedachte:

- Abit KT7A moederbord
- Dimm 256mb Sdram
- Asus V7100 Pure (Geforce II MX 32mb)
- MidiTower ATX 300 Watt
- Amd Duron 850mhz
- Creative Soundblaster Live! 1024
- Nec 1,44inch Floppydrive
- Nec 40x Cdrom Drive
- Western Digital WD200BB (20gb)

Nu had ik het volgende doel voor ogen.

- Photoshop, Webdesign, Office-applications
- Enige Games via (@home-cable) min res. 800 x 600

Nu is de vraag is het systeem goed uitgebalanceerd? Voor de doelstelling die ik heb... zijn er voldoende uitbreidings mogelijkheden.. of kan ik beter een ander moederbord nemen? Minimaal een jaar meegaan zonder upgrade

Alvast bedankt mensen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:58

Exirion

Gadgetfetisjist

Zonder overdrijven: Je bent al de 10e in een paar dagen tijd die precies dezelfde vraagt stelt met dezelfde eisen voor het systeem.

UTFS please :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Ik zou een andere (betere) videokaart kopen. Deze is bagger!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Inderdaad deze vraag is de laatste wel erg vaak voorbij gekomen, natuurlijk begrijp ik dat elk systeem _net_ weer iets anders is maar de basis blijft toch weer hetzelfde. Inmiddels zou je aan de hand van een aantal topics al kunnen beoordelen hoe er over diverse apparatuur /configuraties gedacht wordt. Mocht je toch nog meer informatie /hulp nodig hebben neem dan ook hier een kijkje:

http://gathering.tweakers.net/forum/find
[topic=161613]
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/6

Hopend op begrip, sluit ik dit topic ....