De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Een geforce 2 mx is een HEEL warm beestje.
Had je hiervoor al temp. problemen, met deze kaart wordt het niet beter.
Misschien een fannetje voor je kaart proberen?
Had je hiervoor al temp. problemen, met deze kaart wordt het niet beter.
Misschien een fannetje voor je kaart proberen?
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
ik heb ook gelul gehad met mijn vid kaart, heb een hercules gf 2 mx 32meg. problemen onstonden achteraf gezien na installatie van dx8. ik draaide toen det 6.47 en die werkte prima samen met dx7 maar met dx8 kreeg ik af en toe lockups. toen heb ik detonator 12 gedownload van www.3dchipset.com en toen waren alle problemen de wereld uit. je kan dus gewoon ff een andere detonator gebruiken.
dat vind ik dus erg meevallen die van mij wordt helemaal niet warm en er zit ook geen fan op ofzo. fan''s lopen toch alleen maar vast dus ik vind het wel beter zo. een voodoo3-3000, dat is nou typisch een kaart die warm wordt, maar niet een gf2mx.Een geforce 2 mx is een HEEL warm beestje.
ok, maar hij had al een hitte probleem, en mijn gf 2 mx loopt ook (alleen onder UT) wel eens vast, en de heatsink is dan wel heel erg heet, dus misschien is dat het wel.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele