Euhm. heb een berg cola over mn toetsenbord laten vallen, werkt nog maar alles kleeft en tikt heeeeeeel irritant, wat is de beste remedie, kb in emmer jif laten weken?
alle toetsen eruit halen
en ff laten weken in een teil met
allesreiniger
kleine kans dat de cola ook echt IN je toetsenbord zit
(je toetsen zijn net een soort dakpannetjes)
en je toetsenbord zelf schoonvegen met een doekje en zeepsop
je moet wel weten waar alle toetsen horen
en ff laten weken in een teil met
allesreiniger
kleine kans dat de cola ook echt IN je toetsenbord zit
(je toetsen zijn net een soort dakpannetjes)
en je toetsenbord zelf schoonvegen met een doekje en zeepsop
je moet wel weten waar alle toetsen horen
Hier is pas een topic over geweest, moet je maar ff zoeken. Er waren ook mensen die aanraden om gewoon het ding met toetsen en al in de vaatwasser te zetten en daar ff afwasmmiddel in te mikken.
wasmachine!? wasstraat!? douche!? hogedrukreiniger!?....... 
of je kookt gewoon een nieuwe ramplank, bespaart een hoop moeite
of je kookt gewoon een nieuwe ramplank, bespaart een hoop moeite
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Toetsenbord uitelkaar halen, toetsen eraf halen, vuile delen in een sopje zetten. Als de printplaat ook vies is, kun je deze beter met een doekje afnemen. NB. Heel goed laten drogen voordat je ''em weer gaat gebruiken.
Ik heb hem laatst ook ff schoon gemaakt (allemaal stof erin
), gewoon helemaal uitelkaar en met een doekie schoonmaken. De toetsen ff losmaken en in een bakje met warm water en sop. Schoon!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb nog wel een nieuwe (Nederlandse!) IBM voor jeOp donderdag 24 mei 2001 13:40 schreef Lexxie het volgende:
Euhm. heb een berg cola over mn toetsenbord laten vallen, werkt nog maar alles kleeft en tikt heeeeeeel irritant, wat is de beste remedie, kb in emmer jif laten weken?
Met alle keys eraf halen en schoonmaken heb ik mn vorige kb gemold (ja heb hem lang laten drogen) .vaag. naja, koop wel een nieuwe, scheelt hoop werk
Hmm, dan deed je ''t toch wel niet goed me dunkt (no offence). Ik demonteer elk jaar m''n keyboards om eens uit te kuisen, en ''k heb nog nooit een probleem gehad...
Ja, dit geld zeker voor de shag-rokers onder ons. Met chips kun je trouwens ook een aardige vooraad bouwen in je toetsenbord.Op donderdag 24 mei 2001 14:04 schreef _piranha_ het volgende:
Hmm, dan deed je ''t toch wel niet goed me dunkt (no offence). Ik demonteer elk jaar m''n keyboards om eens uit te kuisen, en ''k heb nog nooit een probleem gehad...
Heb je weer wat te eten!
Wat, een meer dan 5 jaar oud topic schoppen? Ja, dat kan met een laptopkeyboard ook, maar is even goed recept voor een slotje
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()