De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Case eraf halen...voorkant eraf en resetknop weer goed zetten...eitje!;)Op donderdag 24 mei 2001 13:00 schreef Kakarot_2000 het volgende:
Ik heb een klein probleempje.
Ik was een tijden een beetje kwaad op mijn pc en ik moest steeds resetten, nou heb ik perongeluk te veel kracht gezet om te resetten en knop is blijkbar te ver naar binnen gedrukt, dus ik kan niet meer de reset knop gebruiken.
Nou is de vraag: Kan ik die reset knop nog repareren?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Toppie, bedankt, ik zal er zo snelmogelijk mee aan het rotzooien gaan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
If it doesn''t work, hit it ! (again)
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Of linux installeren, hoef je nooit meer te resetten.
je bent niet de enige die aggressie uitoefent op je resetknop
Verwijderd
bij mij was het iets ernstiger, ik haalde m`n reset knop (en power knop) los van m`n case want ik ging hem verven, ik druk die knop in, ik laat hem lost en heel dat pokke ding sprong uit elkaar.

maarja wel weer een goed excuus om een nieuwe case te kopen (die er nog niet is na 1 week
)
maarja wel weer een goed excuus om een nieuwe case te kopen (die er nog niet is na 1 week
Pagina: 1