[BC3] Ervaringen met QMS laserprinters?

Pagina: 1
Acties:

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 22:13

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Hoi,

tsja, aangezien mijn laatste posting m.b.t. de Canon LBP-800 niet echt uitlokte tot reacties, dan maar even deze ;-)

Heeft iemand ervaring met de QMS PagePro 1100? Dus niet de 1100 L... Deze kost ''maar'' 950,- ofzo en lijkt me een goede printer, iig beter dan de Canon LBP-800 en niet veel duurder.. Ik las laatst ergens dat hier een of meerdere personen rondlopen die bij QMS werken? Commentaar? Goede printertjes die 1100''s?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb alleen ervaring met de magicolor desklaser II. das een laser kleur van QMS/minolta. op zich een prima ding. bij ons is een keer een onderdeele kapot geweest binnen de garantie. ik zou niet meer weten wat het was. het kostte in ieder geval f 600. ze hebben ons ook meteen genaaid voor f 600. het is in ieder geval niet netjes verlopen en wij hebben dan ook besloten om geen zaken meer te doen met QMS, maar dat ligt dus niet aan hun produkten.

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:39

Roy

Hobbies?

Ik heb zelf geen ervaring met QMS printers, maar een vriend van mij heeft een QMS kleurenlaser, en als ik die vergelijk met mijn kleurenlaser (HP), dan is die zeker net zo goed, misschien wel beter.

En het spul van QMS moet volgens horen en zeggen wel goed spul zijn, die vriend van mij heeft er in ieder geval nog geen problemen mee gehad, en vindt hem zelfs beter dan de HP (die hij zelf ook gehad heeft).

Inderdaad...