De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ook Exile (Heereveen) beviel mij goed.
Anders Mycom (R''dam) misschien. Mycom Eindhoven beviel mij goed qua service.
Verwijderd
nou NOOIT MEER
service is mwamwa
computers zijn kut
ze hebben er geen verstand van
alles is eigelijk fout aan die winkel hoor
dus daar niet
oja voor een
alleen die hoofden al.....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ze zijn er aardig, behulpzaam, en vooral goed. Zeer klantvriendelijk. Echt een aanrader. Ook vallen ze kwa prijs wel mee volgensmij.
I, for one, like Roman numerals
Met jou kan ik pratenOp donderdag 24 mei 2001 12:44 schreef dennisdotcom het volgende:
www.informatique.nl
Zit bij Delft in de buurt
Zit in Bergschenhoek btw
Verwijderd
Verder heb ik ergens een keer een top3 voorbij zien komen met CTW, Informatique en nog een als de drie beste zaken.
Zelf order alleen bij een tent die ook een winkel heeft, want dan kan ik er ieder geval altijd langs als het niet goed is en dus niet bij Gistron (niets ten tadele, ik wil alleen bij een winkel langs kunnen).
mh
.... Ik weet het ook niet
Precies, Mycom is echt een fijne winkel!Op vrijdag 25 mei 2001 03:16 schreef mbvisiontt het volgende:
MyCom bevalt mij perfect tot nu toe... Goede service, ook nadat je je pc geleverd hebt gekregen... Wel zo prettig. Is niet de goedkoopste, maar een goede middenmoot.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Ik heb hele andere ervaringen met ParadigitOp donderdag 24 mei 2001 22:32 schreef Def_P het volgende:
Als je voor lange tijd een goede pc wilt hebben, dan moet je naar paradigit gaan. Heb mijn pctje via pc-privé er gehaald. En ding deed het altijd perfect, maar ben er nu 2 keer geweest. Had zelf iets verneukt, proc was opeens kapot, en hd kapot. En allebei de keren een sneller en beter product ervoor weer gekregen. Een 13 gig wd ata66 naar 20.4gig maxtor ata100. En een oude P3 450 naar een celeron 600(kon ook een zelfde p3 nemen, maar dit was sneller.
Ze zijn er aardig, behulpzaam, en vooral goed. Zeer klantvriendelijk. Echt een aanrader. Ook vallen ze kwa prijs wel mee volgensmij.
Ze zijn aan de dure kant, stoppen B-merk onderdelen in je pc en de kennis van het personeel is ook maar heeeeel matig...
Ik heb de laatste tijd veel besteld bij Gistron, die gasten leveren supersnel (1 dag meestal)
En wanneer ze iets niet op voorraad hebbben, dan sturen ze dat later grais na
Ze zijn ook nog een lekker goedkoop
webOS all the way!
Inderdaad, en als je iets om wilt ruilen of terug wilt brengen omdat het niet aan je wensen voldoet, dan doen ze niet moeilijk. Ze zijn inderdaad niet altijd goedkoper, maar dat heb ik er wel voor overOp vrijdag 25 mei 2001 03:16 schreef mbvisiontt het volgende:
MyCom bevalt mij perfect tot nu toe... Goede service, ook nadat je je pc geleverd hebt gekregen... Wel zo prettig. Is niet de goedkoopste, maar een goede middenmoot.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ze bezorgen gewoon aan huis, kunnen als je toch een eigen systeem wil samenstellen alles voor je assembleren, je kunt er garantie bijkopen en als er iets is kun je er zeker van zijn dat het snel en netjes wordt opgelost. JUBEL JUBEL JUBEL!
http://www.eynstein.nl
Verwijderd
Wil je overklokken; dat lukt niet met Intel''s Garibaldi i850 bord. Dan kun je beter een Asus-P4T nemen.
Neem je toch lekker een 1Ghz Axia @ 1.3Ghz met een DFI DDR bordje
als je toch in de buurt van tilburg bent:Op vrijdag 25 mei 2001 11:03 schreef Canard het volgende:
In de buurt van Tilburg:
http://www.vangilscomputers.nl/
www.compuwinkel.nl
we verkopen nu alleen nog PIII maar ik verw8 in de nabije toekomst ook p4
en de service is natuurlijk goed!
In de buurt van Tilburg? Je bedoelt Oisterwijk?Op vrijdag 25 mei 2001 11:22 schreef THIJZEL het volgende:
[..]
als je toch in de buurt van tilburg bent:
www.compuwinkel.nl
we verkopen nu alleen nog PIII maar ik verw8 in de nabije toekomst ook p4
en de service is natuurlijk goed!
Wij verkopen WEL de Pentium IV!
wie is wij???Op vrijdag 25 mei 2001 12:07 schreef Canard het volgende:
[..]
In de buurt van Tilburg? Je bedoelt Oisterwijk?
Wij verkopen WEL de Pentium IV!
ja oisterwijk ja, en ik ben niet de eigenaar maar een medewerker