De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
edo-ram wordt volgens mij niet echt meer gebruikt, SDRAM daarin tegen nog wel veel.
Tja, ik heb het zelf niet zo op B-merk geheugen omdat het vaak iets brakker is dan A-merk en mijn ervaring met A merken is dat het beter over te klokken is..
je hebt ook wel af en toe A-merken voor 100 piek, we spreken dan niet over kingston geheugen maar er zijn zat soorten...
Tja, ik heb het zelf niet zo op B-merk geheugen omdat het vaak iets brakker is dan A-merk en mijn ervaring met A merken is dat het beter over te klokken is..
je hebt ook wel af en toe A-merken voor 100 piek, we spreken dan niet over kingston geheugen maar er zijn zat soorten...
SD-Ram uiteraard...Het is sneller en gewoon beter 
De prijs/kwaliteit verhouding ligt ook veeeel hoger, aangezien EDO Ram onbetaalbaar is omdat het niet meer geproduceert en verkocht wordt.
De prijs/kwaliteit verhouding ligt ook veeeel hoger, aangezien EDO Ram onbetaalbaar is omdat het niet meer geproduceert en verkocht wordt.
Je moet gewoon kijken wat op je moederbord past, verder is geheugen met lager CAS, RAS en CAS-to-RAS latenties sneller, bij snel geheigen is dit 2-2-2, bij traag geheugen 3-3-3 (oc-en vaak mogelijk)
voor exacte prijzen kijk hier
succes met je keaze
voor exacte prijzen kijk hier
succes met je keaze
beste?
QDR-SGRAM.... maar of je dat kan kopen...?
QDR-SGRAM.... maar of je dat kan kopen...?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het beste geheugen is het geheugen dat op je moederbord past 
Edo past niet in SD ram sloten, wat niet past in RDram sloten en weer niet past in DDR-SDRAM sloten snappie
Waarschijnlijk heb je sdram nodig, maar dat kan ik zo in het niets niet zeker zeggen.
en zoals eerder geroepen is: geen B en nog erger C merk geheugen nemen
Edo past niet in SD ram sloten, wat niet past in RDram sloten en weer niet past in DDR-SDRAM sloten snappie
Waarschijnlijk heb je sdram nodig, maar dat kan ik zo in het niets niet zeker zeggen.
en zoals eerder geroepen is: geen B en nog erger C merk geheugen nemen
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Er zijn ook edo dimmetjes, en edo word nog wel gebruikt, m''n servertje draait ook nog op 64mb edo.
Pagina: 1