[BC3] Beste soort RAM geheugen???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil graag weten wat nou het beste RAM geheugen is, SD-RAM, of EDO-RAM en wat het beste merk is, en rond de 100 gulden zit, want ik hoorde wel dat je voor 100 gulden, een B-merk hebt, maar de kwaliteit is dan wel gewoon goed, maar ik zou toch graag even willen weten wat jullie hier over te melden hebben

Absolom 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

edo-ram wordt volgens mij niet echt meer gebruikt, SDRAM daarin tegen nog wel veel.

Tja, ik heb het zelf niet zo op B-merk geheugen omdat het vaak iets brakker is dan A-merk en mijn ervaring met A merken is dat het beter over te klokken is..

je hebt ook wel af en toe A-merken voor 100 piek, we spreken dan niet over kingston geheugen maar er zijn zat soorten...

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
SD-Ram uiteraard...Het is sneller en gewoon beter :)

De prijs/kwaliteit verhouding ligt ook veeeel hoger, aangezien EDO Ram onbetaalbaar is omdat het niet meer geproduceert en verkocht wordt.

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Je moet gewoon kijken wat op je moederbord past, verder is geheugen met lager CAS, RAS en CAS-to-RAS latenties sneller, bij snel geheigen is dit 2-2-2, bij traag geheugen 3-3-3 (oc-en vaak mogelijk)
voor exacte prijzen kijk hier
succes met je keaze

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
beste?

QDR-SGRAM.... maar of je dat kan kopen...?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:54
Het beste geheugen is het geheugen dat op je moederbord past :)

Edo past niet in SD ram sloten, wat niet past in RDram sloten en weer niet past in DDR-SDRAM sloten snappie :)

Waarschijnlijk heb je sdram nodig, maar dat kan ik zo in het niets niet zeker zeggen.

en zoals eerder geroepen is: geen B en nog erger C merk geheugen nemen

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Er zijn ook edo dimmetjes, en edo word nog wel gebruikt, m''n servertje draait ook nog op 64mb edo.
Pagina: 1