Welke game wordt volgens jullie DE real-time strategy game van het jaar? Volgens mij maakt Shogun Total War een grote kans.
Verwijderd
Ik wil alleen even zeggen dat ik TBSUN echt een Kut ( met hele grote K ) vind. echt een flop. wat een afgang. de vorige was 10x beter. een schande dat je daar ook nog zo lang op moest wachten... zo dat moest ff
Verwijderd
hmm,
geef dan ook een reden waarom je een kut spel vindt... niet zomaar gaan janeken dat je het een kutspel vinndt want dat maakt ons niets uit hoor...
geef dan ook een reden waarom je een kut spel vindt... niet zomaar gaan janeken dat je het een kutspel vinndt want dat maakt ons niets uit hoor...
Homeworld vond ik wel grappig, ziet er ook goed uit (speel weinig RTS, FSP is my game)
Real[x].. post zelf dan ook wat nuttigs
Real[x].. post zelf dan ook wat nuttigs
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Black & White is een titel die jullie in de gaten moeten houden. Wordt gemaakt door Lionhead studios en ziet er erg mooi uit. Is weer eens een origineel spel. 
En trouwens Tiberian Sun is best wel een leuk spel.
En trouwens Tiberian Sun is best wel een leuk spel.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Gewoon een grote tegenvaller. Geen toevoeging op oude C&C. afgezaagd. Slechte wapens. slechte strategie... moet ik nog doorgaan???? daarintegen vind ik aoe2 beter.
Verwijderd
Black & White en Giants zien er wel tof uit. Verder wacht ik nog op Diablo 2, maar dat is geen RTS.
Ik vond C&C:TS een teleurstelling, ik meer verwacht. C&C:Ra vind ik nog steeds het best. Tot nu vind ik AOE2 het beste strategyspel. Ik denk dat Shogun ook een goede kans maken om een goed strategyspel wordt.
Verwijderd
Hmmm, ik vind TS eigenlijk heel goed.
Vooral om de MammothMKII die je dan in vijandelijke basis kunt laten bezorgen met een dropship.
Alleen die rottige NOD is altijd onzichtbaar!
Vooral om de MammothMKII die je dan in vijandelijke basis kunt laten bezorgen met een dropship.
Alleen die rottige NOD is altijd onzichtbaar!
Verwijderd
Command & Conquer Tiberian Dawn natuurlijk. Dat spel is niet van een jaar, dat is van alle tijden. Red Alert was wel grappig. Tiberian sun had geen verhaal en was erg makkelijk. Kortom deeltje 1 dat is ut.
hmmm... ik denk toch dat TS het beste is, alhoewel C&C TD de grote vernieuwer was, en RA ook meer verbeteringen tov TD had dan TS tov RA
Verder vind ik ook SC wel aardig.... mwah, ben niet zo'n fanatieke RTS speler meer, vind bij andere typen spellen de mp vaak beter ontwikkeld.
Verder vind ik ook SC wel aardig.... mwah, ben niet zo'n fanatieke RTS speler meer, vind bij andere typen spellen de mp vaak beter ontwikkeld.
Pagina: 1