De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ja hoor zonder ernstige gevolgen 
ik heb hier een server die draait op
PIII 667EB
256 MB
230 watt (veel teveel maar ok
)
ik heb hier een server die draait op
PIII 667EB
256 MB
230 watt (veel teveel maar ok
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Yep, no problem. Voedingstekker uit je moederbord halen, oude voeding eruit schroeven, nieuwe erin, stekker op je mobo en klaar is ServerElite 
edit op aanraden van ikbenveldmuis: haal voordat je je oude voeding eruit haalt ook maar ff de stekkers uit je drives, anders schijn je problemen te krijgen
edit op aanraden van ikbenveldmuis: haal voordat je je oude voeding eruit haalt ook maar ff de stekkers uit je drives, anders schijn je problemen te krijgen
Als je de voedingskabels van de drives niet verwisseld kan het problemen opleveren hoorOp donderdag 24 mei 2001 11:41 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Yep, no problem. Voedingstekker uit je moederbord halen, oude voeding eruit schroeven, nieuwe erin, stekker op je mobo en klaar is ServerElite
Kijk naar zijn eerste post, die heeft ie nietOp donderdag 24 mei 2001 11:43 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
Als je de voedingskabels van de drives niet verwisseld kan het problemen opleveren hoor
Hij heeft alleen een processor en geheugen, dus ik vond het niet nodig om te noemen
Waarom heb je het dan over een moederbord ?
alstie alleen een cpu en geheugen heeft
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Je hebt gelijk, ik had het ook al door toen ik aan het typen wasOp donderdag 24 mei 2001 11:59 schreef LightYears het volgende:
Waarom heb je het dan over een moederbord ?
het zal toch ergens inzitten?
Pagina: 1