[BC3] 230 of 300 watt voeding?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kan ik er zomaar zonder ernstige gevolgen een 300 watt voeding in doen?

P3 800MHZ
256 MB SD-RAM 133mhz

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ja hoor zonder ernstige gevolgen :D
ik heb hier een server die draait op
PIII 667EB
256 MB
230 watt (veel teveel maar ok :P)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Yep, no problem. Voedingstekker uit je moederbord halen, oude voeding eruit schroeven, nieuwe erin, stekker op je mobo en klaar is ServerElite 8-)

edit op aanraden van ikbenveldmuis: haal voordat je je oude voeding eruit haalt ook maar ff de stekkers uit je drives, anders schijn je problemen te krijgen >:)

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 11:41 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Yep, no problem. Voedingstekker uit je moederbord halen, oude voeding eruit schroeven, nieuwe erin, stekker op je mobo en klaar is ServerElite 8-)
Als je de voedingskabels van de drives niet verwisseld kan het problemen opleveren hoor >:)

• Artcore
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 11:43 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

Als je de voedingskabels van de drives niet verwisseld kan het problemen opleveren hoor >:)
Kijk naar zijn eerste post, die heeft ie niet :)

Hij heeft alleen een processor en geheugen, dus ik vond het niet nodig om te noemen >:)

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Waarom heb je het dan over een moederbord ?
alstie alleen een cpu en geheugen heeft >:)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• Artcore
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 11:59 schreef LightYears het volgende:
Waarom heb je het dan over een moederbord ?
alstie alleen een cpu en geheugen heeft >:)
Je hebt gelijk, ik had het ook al door toen ik aan het typen was :P

• BC3 Victim
het zal toch ergens inzitten?

Pagina: 1