[BC3] Trager dan een langzamer systeem

Pagina: 1
Acties:

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Goeiemorgen allemaal.

Ik zit met een probleem. Ik heb hier drie systemen staan.

1) Zie de configuratie hieronder

2) PII 300; Abit BX6; 196 mb 100 MHz. Tnt II 32 MB AGP(noname); Sounblaster awe64; 24 X cdrom; 5.3G Quantum Stratus.

3) PII 333; Abit LX 6; 96 mb 66 MHz; Diamond Fusion 16 mb AGP; Creative 128; 5.3G Quantum Stratus; 16 X Goldstar.

Nu wil het dat bijvoorbeeld in het spel codename eagle systeem nummer 2 trager is dan systeem nummer 3. ?!?! Trager--> dan bedoel ik dus vette schokken.

Daar snap ik niet zo heel erg van aangezien 2 sneller moet zijn dan drie, toch?

Heeft iemand suggesties, komt het misschien door die noname Tnt 2? (Detonator 6.31) Ik heb trouwens al verschillende detonators gebruikt en daar ligt het niet aan.

Iemand een tip?

Groetjes Vleppy Niles

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Beiden hetzelfde OS?

Ik zou idd de videodrivers eens updaten, ik adviseer voor een TNT2 de 6.47 Detonators.

En ook DirectX eventueel ff upgraden naar versie 7.0 of hoger.

Virussen? Scan ze hier!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Misschien heb je het al geprobeerd maar de NVidia driver v7.58 WHQL versie voldoet mij prima. Stabiel en goede performance.

Ik denk dat je het ergens in de drivers moet zoeken, of een hardware conflikt, gedeelde IRQ''s wellicht.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:21
Als alles "normaal" werkt lijkt het mijn de manier waarop je op een besturingssysteem draait...
Als dat bij beide systemen dezelfde OS is, dan (bij windows dan) de duur van installatie.
Als systeem al 2 jaar dezelfde Win98 draait kan het makkelijk zijn dat deze langzamer is dan nummer 3

Gewoon bij 2 ne 3 compleet alles opnieuw installeren :) *D Lost vast een boel..
Maar was waarschijnlijk ook niet de bedoeling ;)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Is een oplossing. Maar ze draaien inderdaad dezelfde OS: Win98SE. Dat doen ze al even lang.

Ik denk dat ik even die detonators nog een keer ga na checken.

Ik ben alleen benieuwd waar ik die n7.58 WHQL drivers kan vinden.