Toon posts:

[BC3] Oplichtingzaak Medetweakers Bedankt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aan alle tweakers die hebben gepost op

[topic=185297]

Ten eerste Bedankt mede tweakers. Fijn om te lezen in de topic "hoe en wat" en dan vooral de speurneuzen onder jullie.

2ds: Zodra ik meer weet post ik het relaas. (denk zondag al:))

Gegroet

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar moet dit wel even onder de aandacht brengen.

THNKX

Verwijderd

Iig suc6 met het verder afhandelen van deze
''zaak''. Het is toch wel mooi dat het zo snel is gegaan en dat jij toch niet zomaar je geld kwijt bent.

Verwijderd

Hebben we de knokploeg misschien niet nodig

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik hoop maar dat het vredelievend opgelost wordt.

succes!

Verwijderd

Hoe is het nou afgelopen??
Ben wel benieuwd... door het slotje kon ik helaas niet verder lezen :'(

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 24 mei 2001 05:25 schreef CiPHER het volgende:
Hoe is het nou afgelopen??
Ben wel benieuwd... door het slotje kon ik helaas niet verder lezen :'(
Eeuh.. Door het slotje kon je niet verder lezen? Dan doe je iets fout hoor... Door een slotje kun je niet POSTEN. Mocht je het hele topic kwijt zijn dan moet je ff helemaal onderaan de topiclijst kijken :)

Verwijderd

Weet je nou al waar hij woont? Ik woon zelf in Ede, dus ik kan misschien wel ff langskomen >:)

Verwijderd

Ik ben vanaf deel 15 weggegaan en geen zin om nog eens 14 delen te gaan lezen.

In die mail van hem stond dat hij in Assen woonde.

Als je gaat zoeken in de CD-foongids vind je 4 mensen die Knot heten.
Dus dan is het makkelijk om iedereen even af te bellen.

E Knot, De Havixhorststraat 9, 9402 JG 0592-343355

H.P. Knot, Moezelstraat 60, 9406 VM 0592-354226

E.J. Knot, Oldenhofstraat 56, 9402 HN 0592-371223 (Decorateur Vormgever)

W.M. Vos-Knot, Stroom 277, 9406 EP 0592-351113

Mijn rekening nummer is: 7448793
Daar mag je die 200,- op storten
>:)

Verwijderd

Maar is die Knot nou die toko die Jackthehacker heeft opgelicht of is dit juist die gast die het geld heeft ontvangen?

Ik snap het niet meer na 25 pagina''s lezen :Z

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 09:59 schreef [Mike] het volgende:
Ik snap het niet meer na 25 pagina''s lezen :Z
Dan ga je naar prefs (bovenaan), zet je de "Maximumaantal berichten per pagina." op
"(9^(9^9))" en dan heb je als het goed is nog maar 1 pagina.

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Op donderdag 24 mei 2001 10:16 schreef Guanoape het volgende:

[..]

Dan ga je naar prefs (bovenaan), zet je de "Maximumaantal berichten per pagina." op
"(9^(9^9))" en dan heb je als het goed is nog maar 1 pagina.
en een dbase crash als ie iets probeert weer te geven?!

Advanced sheep-counting strategies

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 16:25
sjeee zondag al ... je kan m toch gewoon nu bellen ??? vraag maar aan Oppertweaker ben je r toch zo uit..

kijk hier voor meer (pagina 20) (oa tel. nr):
Gezocht ben opgelicht?

Verwijderd

Mjah door dat mooi emailtje genaamd van jessica door mij hadden we z''n ip en toen kwamen we er8er dat ie bij oppertweakers in de flat woonde :)

Verwijderd

Ik vind die knokploeg nog steeds wel een leuk idee

• SiNisTrAD
Op donderdag 24 mei 2001 10:42 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Mjah door dat mooi emailtje genaamd van jessica door mij hadden we z''n ip en toen kwamen we er8er dat ie bij oppertweakers in de flat woonde :)
heel goed Sherlock :) was iid wel een goeie.
Op donderdag 24 mei 2001 10:44 schreef r0ck3t het volgende:
Ik vind die knokploeg nog steeds wel een leuk idee
ow ja ... ik heb ook gejoind :P

Dit allemaal doet mij terug verlangen naar het Onzinforum. Snik Snik :'(

Maar even Ontopic ik vindt het wel goed dat hij het onder de andacht heeft gebracht want hij bleek dus meerdere mensen te hebben opgelicht :( zie hier [topic=185632]

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Kan ik me nog inschrijven voor de knokploeg >:)

Verwijderd

Me 2, ik heb wel wat frustraties die ik eruit moet slaan >:)

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 05:32 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Eeuh.. Door het slotje kon je niet verder lezen? Dan doe je iets fout hoor... Door een slotje kun je niet POSTEN. Mocht je het hele topic kwijt zijn dan moet je ff helemaal onderaan de topiclijst kijken :)
Ja, maar niemand kon dus nieuwe replies posten na het slotje op de 29e pagina ( allemaal doorgelezen! :o ). En nu weten we het vervolg dus nog niet :'(

Net 2e topic even doorgelezen, hoop dat oppertweaker en jackthehacker nog wat toelichting kunnen geven daarin.

Hoe dan ook, een knokploeg moet er komen vind ik. >:)

Verwijderd

Mag je ook fraggen in de knokploeg?

We moeten nog een naam verzinnen,
Dutch Tweakers Defence Force ?

Verwijderd

The Tweakers'' Revenge >:)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Of wat dacht je van deze?

The Dutch Rumble Squad. :D

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 14:29 schreef DMaarten het volgende:
Me 2, ik heb wel wat frustraties die ik eruit moet slaan >:)
Moet je niet zo vaak in de spiegel kijken jongen >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
oh my GoT, t zou me nix verbazen als hier weer een slotje op komt...weer lekker onzinnig net als eerst...:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hou er dan nu mee op :)

Ik vind eigenlijk dat jackthehacker enzo maar weinig posten, en er zitten er nog veel met vraagtekens. Dus als je dit leest: post ff een update.

Verwijderd

Topicstarter
sorry mede-tweakers...

de hemelvaart brengt veel drukte met zich mee. Maar ik heb bepaalde vermoedens omtrent 2 a drie personen die allemaal op éé''n etage wonen. En spelen met z''n drie-en onder één hoedje...de ene stelt zijn gironummer beschikbaar en de ander handelt (Lees: licht op!). De derde persoon houdt zich een beetje afzijdig en treedt pas op als er problemen zijn.

Ik zal jullie verder op de hoogte houden van de bevindingen. Ik wil best namem geven..maar daar moet ik eerst 100% zeker van zijn. Anders gaan we de vingers naar de verkeerde personen wijzen...en dat wil ik niet en lijkt me ook niet zo netjes.

De reden dat ik nu even geen tijd heb is dus zoals ik zei dat hemelvaart is begonnen en dus even mijn aandacht opeist. Zondag avond ben ik er weer met dan een verslag van de bevindingen zoals ze er nu voorstaan.

Maar nogmaals allemaal reuze bedankt.

Het ip-hotmail-header is zowel van Lankhorst als van Knot als van X hetzelfde. n.lijk: 212.187.11.84

Wat is de stand van zaken:
Knot heeft mij gebeld (?=hoe wist hij mijn telefoonnummer 06 mobiel ding dus ??) en stort het geld ad. 280 gulden terug op mijn rekening. Hij vondt het allemaal erg vervelend en vertelde me dat ie al diverse keren bij de neus beet genomen was:

Knot:

Note Let op IP nummer:
copy / paste:Received: from
thunderbird2k ([212.187.11.84]) by
amsmta03-svc.chello.nlHey Sjors
> >
> >Het is al opgelost. Ik ga dit wel zelf verder uitzoeken te meer omdat ik
> >niet 1x been opgelicht maar meerdere keren....
> >
> >Ik heb het geld terug gestort op de rekening waar het vandaan kwam.
> >
> >Ik denk dat het er vrijdag wel opstaat en anders maandag wel
> >tbank ---> bank rek.
> >
> >Groeten Heiko

en schreef eerder dat:

"Jah, het enigste dat ik weet is hoe hij er uit ziet, omdat hij die spullen
hier is komen ophalen heb ik verder helemaal geen gegevens.."

Hallo Sjors,
> > > >
> > > >Ik heb inderdaad 280 gulden op mijn girorek. 1763838 gestort
> > > >gekregen......gelijk met 140 piek van een andere rekening.
> > > >
> > > >Ik had wat spullen in de verkoop en die heeft iemand (waarschijnlijk
> >die
> > > >ralph ) bij mij opgehaald hier!
> > > >Ik vind het vervelend te horen dat het zo gelopen is, ik voel me ook
> >zwaar
> > > >opgelicht!
> > > >
> > > >Bel me even zo snel mogelijk om dat probleem op te lossen!
> > > >
> > > >Groeten Heiko
> > > >
> > > >Tel xxx xxxxx

Nu het laatste emailte van Piet Lankhorst: let op ip-header opnieuw:

Subject: Re: Aangeboden: AMD Athlon Thunderbird 1000 (Tweakers.net Vraag & Aanbod)
Date: Wed, 23 May 2001 15:39:25 -0000
MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [212.187.11.84]
Received: from 212.187.11.84 by lw11fd.law11.hotmail.msn.com with HTTP;Wed, 23 May 2001 15:39:25 GMT
Reply Reply All Forward Delete Previous Next Close
Jeeemig man...,

Wanneer dringt het nu eens tot die botte harses van je door!!!
Ik ben niet om te praten en ik ben niet te vinden.....

Je hebt al helemaal geen kijharde bewijzen dus politie of rechtzaak dreigingen daar lach ik om (te meer omdat ik daar veel van af weet).

Ga maar zeuren om je geld bij wie je met je domme harses het geld hebt gestort.

Groeten Ralph

PS. Stalkgedrag kan wel aangevochten worden in de rechtzaal ;)

Dan heb ik nog mister X:
eveneens zelfde ipheader:
Received: from superpc ([212.187.11.84])...
Hey kun je me ff terugbellen op xxx of xxxx

Gaat over die oplichtingzaak van H knot

Note: heb uit privacy overwegingen tel.nummers ge-x-ed.

Note van mezelf: Jackthehacker

het zijn drie studenten die allemaal in één en hetzelfde huis wonen en vanuit daar hun snode plannen uitvoeren.

Wellciht dat er nog meer mensen zijn die zich beet genomem voelen: Mail me dan even: mir4of7@hotmail.com

Tot zondag ga eens rondje bellen nu :)

gr en nogmaals bedankt allemaal. Zal wel kratje bier klaarzetten voor de liefhebbers moet je wel ff naar zeeland rijden.

• BC3 Victim
um...heb je het verhaal van die eeuh...met die 4 letters...iets met een k...sorry hoor...gelezen?
en wat zijn uw bevindingen daarover? >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
na heb zijn adres en huisnumemr enzo:

en heb nog de christelijkheid om het volgende mailtje te sturen naar Ralp Lxxx

/guote
ik vraag je vriendelijk om mij even te bellen. Als je het lef hebt om mensen optelichten is één telefoontje toch niet zo moeilijk. Ik heb je adres.

Kan twee dingen doen:''één ervan is langskomen de ander is een belletje naar mij.

gr sjors

• BC3 Victim
okeej...laat het GoK (Gathering of Knokkers)
maar in actie komen!!!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:59

JJJ

Je weet iig dat die oplichter geen goed nederlands kan...
kijharde
Die fout maakte ik voor het laatst toen ik 2 was, lol

Verwijderd

Topicstarter
als ie zondag avond niet heeft gebeld zet ik hem te kijk op tweakersnet met naam en adres
en nog wat frapante persoonsgegevens.

gr en ben nu weg tot laterzzz

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Check ff met PING of dat ip adres ''s nachts ook offline is want het kan ook een IP van een hotmail server zijn en dan maak je valse beschuldigingen misschien ?

Ik HOOP dat je die oplichter(s) kunt vinden en dan even vet naaien dmv van vette schadevergoeding alleen jammer dat dat vaak alleen maar in amerika kan.

Knokploeg van Die hard tweakers, hehe zie al die witte melkflessen al zo voor de deur staan >:) (Ehh ja niet mijn deur hoor 8-) )

• BC3 Victim
wie zegt dat het niet van die freaks zijn die altijd online zijn...enne dat ip was van @home hoor, dat lijkt niet echt op hotmail met ze 64.x.x.x

• Fairy
  • Niet online

Fairy

''k

Verwijderd

jackthehacker! dat heb je zwaar netjes opgelost.. het lijkt me persoonlijk niet zo verstandig om langs [lees: zelf langs] die gasten te gaan..... Sjah....knokploegen is beetje overdreven.... gewoon met 6 man d''r heengaan ofzo... ''t zijn d''r maar 3 he..... ze moeten ook nog overleven.... ohjah... het zijn melkflessen he ;) die tweakers... maak er dan maar 60 van :) [jokin]

• BC3 Victim
Wat een zwak zootje. Voor paar honderd gulden zoiets flikken. Maarja wie weet hoe vaak het nog meer voorkomt, ben benieuwd!

succes

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 00:52
Op donderdag 24 mei 2001 21:50 schreef FerryHeibrink het volgende:
Check ff met PING of dat ip adres ''s nachts ook offline is want het kan ook een IP van een hotmail server zijn en dan maak je valse beschuldigingen misschien ?
Ik denk niet dat het IP adres van een hotmail server is :)
212.187.8.0 - 212.187.11.255(TK-WAG-1)Telekabel Wageningen; cablemodem block 1; NL

Verwijderd

Nog even bedankt voor de beschuldiging.

Jackthehacker heeft mij vanavond opgebeld, en heb hem precies verteld wat ik wist.
Er woont hier op de afdeling geen Ralph Lankhorst oid.
Ik wist hier tot voor gisteren dus echt 100% niks van!

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 01:15 schreef oppertweaker het volgende:
Nog even bedankt voor de beschuldiging.

Jackthehacker heeft mij vanavond opgebeld, en heb hem precies verteld wat ik wist.
Er woont hier op de afdeling geen Ralph Lankhorst oid.
Ik wist hier tot voor gisteren dus echt 100% niks van!
Jij weet zeker niet wie er nog meer bij jou op de server zitten. Tuurlijk!!!

Ralph Lankhorst hoeft ok helemaal niet te bestaan voor deze oplichting, alleen maar een hotmail adres met zijn naam. Gek he dat hij niet bij je woont, en niet in het telefoon boek staat.

Verwijderd

Natuurlijk weet ik dat wel, maar hoe kan ik godsnaam weten wie de schuldige is?
Ik kan me verder ook niet iemand indenken die die mailtjes gestuurd kan hebben, aangezien H K en ik de enige zijn die redelijk intensief bezig zijn met pctjes, de rest niet echt

Verwijderd

Volgens mij las ik net ergens dat Knot pas geregistreerd is na dat hij een CPU aanbood, oftewel, da kan niet.

Jullie lopen de boel op te lichten.

• BC3 Victim
Om nog maar een laatste reactie te geven... (wordt hier nl een beetje moe van)

Als je meer wilt weten en je zit er echt mee.. kom dat ff langs een bakkie drinken.. kunnen we het er even over hebben.

Adres: Haarweg 143 Wageningen

• SiNisTrAD
Op vrijdag 25 mei 2001 01:54 schreef Quismo het volgende:
<snip>

Adres: Haarweg 143 Wageningen
Ok GOK laten we gaan ... TADADADADADADADA GOOOK TADADADADADADADA TADADADADADADADA GOOOK (denk batman tune) sjee ik kom al helemaal in de stemming. (Got teken in de lucht) :)

[typo]

Verwijderd

Verklaar dan waarom alle drie de meeltjes van hetzelfde ip komen. En kom niet met bullshit als ja ik weet het niet, ik ken geen ralph. Want jullie kennen echt wel iedereen die van het ip gebruikt maakt.

En wat voor koffie hebben jullie, max havelaar is namelijk mijn vafo, en ik kom alleen voor lekkere koffie

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
Op vrijdag 25 mei 2001 01:25 schreef oppertweaker het volgende:
Natuurlijk weet ik dat wel, maar hoe kan ik godsnaam weten wie de schuldige is?
Ik kan me verder ook niet iemand indenken die die mailtjes gestuurd kan hebben, aangezien H K en ik de enige zijn die redelijk intensief bezig zijn met pctjes, de rest niet echt
hallo !! worden we al een beetje wakker
je vriend heeft geld ontvangen voor een cpu ja nou wilde die ralph natuurlijk die cpu hebben. dus wat is er nou met die cpu gebeurd ?.

als ralph hem ontvangen heeft dan moet dat binnenshuis gebeurd zijn omdat ralph op hetzelfde ip adres zit als jullie.

dus als die vriend van jou ralph gezien heeft dan moet hij hem kennen toch ?
want het is een huisgenoot.

TENZIJ ! ralph en jou maatje een en dezelfde zijn :(

ik geloof jou wel oppertweaker dat jij er niets mee te maken hebt. maar jou vriend Knot is niet helemaal pluis. en aangezien hij plotseling zo gewillig is om dat geld weer terug te storten dat zegt al genoeg.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

* Bierkameel snapt het niet meer :P

Alle proemn in n drek

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik snap het wel.

Gewoon aangifte doen bij de politie van oplichting. Niet meer dan een maandje of 2 maar ach, het zal ze leren. Én het geeft ze een strafblad...

Ik denk niet dat je makkelijk aan een baan komt na je studie als je een strafblad hebt wegens oplichting/heling...

Geef mij maar een Warsteiner.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 17:25
Op zaterdag 26 mei 2001 02:13 schreef Knakker het volgende:
Ik snap het wel.

Gewoon aangifte doen bij de politie van oplichting. Niet meer dan een maandje of 2 maar ach, het zal ze leren. Én het geeft ze een strafblad...

Ik denk niet dat je makkelijk aan een baan komt na je studie als je een strafblad hebt wegens oplichting/heling...
juist

hardware+oplichteng aan niet samen... als iemand,iemand oplicht met hardware wil ik graag langskomen en m''n honkbalknuppel uit de kast trekken (heb ik die wel :?)... oppertweaker+knot+ralph=niet_bestaan=vaag_verhaal=3in1_persoon! my opinion

edit: WAAROM DOEN DIE *(&#(*& smilies in mijn post het niet meer ?!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Op zaterdag 26 mei 2001 09:37 schreef Wesley het volgende:

[..]

edit: WAAROM DOEN DIE *(&#(*& smilies in mijn post het niet meer ?!
Tegenwoordig moeten er spaties aan bijde kanten staan :( dus geen :):) maar met spaties :) :)

• BC3 Victim
Name: c11084.upc-c.chello.nl
Address: 212.187.11.84

Verwijderd

He dude, ik vind echt heel kloten man.
Tis mij nog nooit gebeurd maar toch !
PS. Stalkgedrag kan wel aangevochten worden in de rechtzaal
Als ik dat nou eens ga doen dan >:)

Ik vind niet dat hij een mede tweakers moet gaan naaien.
Eigenlijk moet hij nooit meer iemand gaan naaien !

Stanley schrijft zich in voor de KNOK-PLOEG,E-mail me maar als je me nodig hebt !

Verwijderd

Eigenlijk zit dat oh zo sneu ventje van 14 jr. ( die dacht dat hij slim was ) naar onze uitspraken te lezen en begint spontaal te janken omdat hij de wet heeft overtreden !
En voelt zich enorm schuldig.

Loopt naar mama en zegt tegen zijn mama : Mam ? Ik heb heel iets ergs gedaan,ik heb iemand berooft van 280,- !
Mam denkt van : He er komt eindelijk weer es geld in he laatje ( lekkere kanzloze ouders ! ).

En de tweaker die zijn geld kwijt is probeerd maar te achterhalen wie het is,uiteindelijk komt hij erachter wie het is geweest, en gaat met de GoB ( Gathering of Beukers ) een 14 jarig ventje op bult slaan.
Raakt 2 maanden in coma,komt er vervolgens helemaal weer bovenop en zegt :

Don''t fuck with TWEAKERS !

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Op zaterdag 26 mei 2001 09:37 schreef Wesley het volgende:
[..]
hardware+oplichteng aan niet samen... als iemand,iemand oplicht met hardware wil ik graag langskomen en m''n honkbalknuppel uit de kast trekken
Daar ben jij veel te jong voor baasje >:) Laat dat maar aan de grote mensen over.

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 13:57 schreef zeef het volgende:

[..]

Daar ben jij veel te jong voor baasje >:) Laat dat mmaar aan de grote mensen over.
je ssstotttert...

maare ik vind dus dat die eikel, hoe oud ie ook is hier maar van moet leren.....
laat het GoB maar ik actie komen hoor.... >:)

• KaMiKaZe
beste mensen

als jullie deze topic even lezen

[topic=185632]

dan weten jullie precies wat er aan de hand is

• JJJ
  • Laatst online: 13:59

JJJ

Oplichters vinden wel een baan bij de vobis >:)

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 10:14 schreef stanley het volgende:
Eigenlijk zit dat oh zo sneu ventje van 14 ..........jr.
lijkt me vrij sterk dat er kindjes van 14 op kamers wonen :)

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 02:11 schreef Bamibal het volgende:

[..]

[knip]
>over de CPU:
als ralph hem ontvangen heeft dan moet dat binnenshuis gebeurd zijn omdat ralph op hetzelfde ip adres zit als jullie.

dus als die vriend van jou ralph gezien heeft dan moet hij hem kennen toch ?
want het is een huisgenoot.

TENZIJ ! ralph en jou maatje een en dezelfde zijn :(
[knip]
Zonder iemand te willen beschuldigen:
Het frappante is dat niemand uit dat studentenhuis wil ingaan op de erg duidelijke "bewijslast" die Bamibal hier neerlegt. Eigenlijk wordt in geen één van de topics op de, in mijn ogen, duidelijke "bewijslast" ingegaan door de "verdachten". Het blijft bij loze kreten als: "ik niet weten, ik niet snappen" en "bel me maar".

Ga eens inhoudelijk in op het hierboven ge-quote stukje van Bamibal. En niet door de telefoon, maar post het hier gewoon. Dat is de enige manier om de verdenkingen te weerleggen (of bevestigen).

• KaMiKaZe
Op zaterdag 26 mei 2001 15:44 schreef MarcK het volgende:

[..]

Zonder iemand te willen beschuldigen:
Het frappante is dat niemand uit dat studentenhuis wil ingaan op de erg duidelijke "bewijslast" die Bamibal hier neerlegt. Eigenlijk wordt in geen één van de topics op de, in mijn ogen, duidelijke "bewijslast" ingegaan door de "verdachten". Het blijft bij loze kreten als: "ik niet weten, ik niet snappen" en "bel me maar".

Ga eens inhoudelijk in op het hierboven ge-quote stukje van Bamibal. En niet door de telefoon, maar post het hier gewoon. Dat is de enige manier om de verdenkingen te weerleggen (of bevestigen).
aangezien ralph/knot allang weet dat hij gesnapt is zal hij hier niet meer reageren. er valt namelijk niets meer te weerleggen.

zoals ik al eerder heb gezegd lees die andere topic even want deze is niet zo boeiend.

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 15:41 schreef Saus het volgende:

[..]

lijkt me vrij sterk dat er kindjes van 14 op kamers wonen :)
Als je geestelijk in de knoop zit kom je toch in een soort tehuis = een kamer voor je zelf >:)

[serieus mode on]
Okay,tuurlijk snap ik de situatie.
Ik probeer er eff een vrolijke kant aan te maken,uiteraard heb ik de vorige topic ook gelezen.
[serieus mode off]

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 23:14 schreef JJJ het volgende:
Oplichters vinden wel een baan bij de vobis >:)
Jij hebt echt heel veel gelijk,die vobis gasten zijn echt vieze naaiers !

• porn*
  • Laatst online: 17-08 14:22

porn*

...take on the world!

Op zaterdag 26 mei 2001 23:52 schreef stanley het volgende:

[..]

Jij hebt echt heel veel gelijk,die vobis gasten zijn echt vieze naaiers !
Hee nou gaan we niet schelden he! Heb nog nooit iemand opgelicht! :)

Bnet pindle#2913

• KaMiKaZe
ff on-topic blijven plz

• BC3 Victim
Blijf ff on-topic en lees dat andere topic ff wat Bamibal ook zegt deze is nu in principe compleet waardeloos het gaat om die andere!!!

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 13:01 schreef porn het volgende:

[..]

Hee nou gaan we niet schelden he! Heb nog nooit iemand opgelicht! :)
Sommige >:) voibs figuren bedoel ik dan he !

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 14:01 schreef stanley het volgende:

[..]

Sommige >:) voibs figuren bedoel ik dan he !
sommige?
sorry hoor maar ik vind vobis echt de meest foute winkel waar je kan werken, >:)
wie wil daar nou gezien worden?

Pagina: 1