[BC3] systeem eisen?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een van mijn computers heeft de volgende specificaties:

ASUS P5A
diamond stealth 4000 4MB turbo
2x voodoo dragon 2 (SLI)<aan elkaar>
AMD K6-2 300MHZ
96 MB-RAM 100 MHZ

en ik wil het spel THPS2 spelen , als hij opstart hoor ik wel het intro geluid maar dan krijg je zeg maar een wiel en dara blijft hij hangen! , kan iemand mij aub helpen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:02
Met die PC-config is het logisch dat het fout gaat. Brakke PC, net als die van mij want die is vrijwel hetzelfde (maar niet lang meer :P).

• BC3 Victim
maar hij haalt de syssteem eisen die op de doos staan vermeld!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
THPS2 = ?

Overigens, ik heb spellen die als eis hebben: Pentium 133Mhz.
En nu komt het: zelfs de fabrikant geeft op zijn website toe dat het op 600Mhz PC''s "af en toe onregelmatig hangt"...

Sommige spellen moeten te snel geproduceert worden...

• BC3 Victim
Tsja, dat hij de minimum specs haalt wil niet zeggen dat hij lekker draait natuurlijk. Probeer iig. even de laatste directX te downloaden, mocht die niet al geinstalleerd zijn.