Wat ik er ongeveer in wil hebben:
1) +/- 700 Mhz processor
2) liefst 128 MB
3) natuurlijk met TFT scherm
4) eventueel DVD
5) netwerkkaart
Hij mag tot ongeveer fl 6000,- kosten
Ik zat zelf te denken aan een Sony Vaio, vooral omdat die er meestal wel heel erg mooi en dun uitzien
Ik ga hem trouwens naast m''n bestannde pc (een oude gare Pentium 2 350 Mhz) gebruiken...vooral voor zakelijke dingetjes en internet, dus niet echt zware dingen (misschien af en toe een Divx/DVDtje kijken en MP3 luisteren...)
Throw me a freakin' bone here
"Ik heb de Toshiba xXXCDS en die is prima. Toppie apparaatje hoor
Ik zou zeggen koop een computerblad, daar staan regelmatig tests in van dit soort apparaten op allerlei gebieden (en dus niet alleen Tribes2 en 3dMark).
Verwijderd
Pentium III 1000MHz
256 mb ram
20 gb HDD
DVD
14,1 inch TFT scherm
voor fl. 4444,-:9
Verwijderd
Dell Inspiron 3800 c600st
IBM TinkPad A-series
prijs van de Dell F3445
Prijs van de IBM F4549
Bron:
CID NR:10 03/05
Corne
deze kwamen volgens de cid goed uit de test Bestekoop.
Corne
Ik heb die laptop bij Lidl ook gezien...maar ik weet het niet hoor...1 Ghz, 256 MB, DVD en 20GB....voor fl 4444,-....dat kan toch nooit veel zijn....Op woensdag 23 mei 2001 22:46 schreef danisox het volgende:
Deze week bij de Lidl Nederland:
Pentium III 1000MHz
256 mb ram
20 gb HDD
DVD
14,1 inch TFT scherm
voor fl. 4444,-:9
Lijkt toch wel een leuke!Op donderdag 24 mei 2001 01:58 schreef rnmt het volgende:
[..]
Ik heb die laptop bij Lidl ook gezien...maar ik weet het niet hoor...1 Ghz, 256 MB, DVD en 20GB....voor fl 4444,-....dat kan toch nooit veel zijn....
Ziet er ook wel leuk uit, maar als je zo''n laptop met dezelfde specificaties koopt van toshiba, compaq, sony, etc..dan betaal je minimaal 3x zoveel!!!Op donderdag 24 mei 2001 03:20 schreef Frits Bolkestein het volgende:
[..]
Lijkt toch wel een leuke!
Ik ga dan toch liever voor een bekender merk i.v.m. garantie; dat geeft toch meer zekerheid (ik zie sony of compaq niet zo snel failliet gaan...!)
Verwijderd
Daarnaast is het ook zo dat hij een aantal jaren garantie heeft. De totale levensduur kan minder lang zijn dan een IBM. Maar ja, na drie jaar is de economische waarde toch al veel minder, laat staan na 5 jaar.
suc6
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
misschien staat er wat voor je bij, zijn geloof ik niet llemaal nieuw (of de meeste niet)
En de site ziet er tikkie vaag uit, ik zou niet eerst het geld overmaken iig.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
echt nix geleerd van de oplichterszaken hiero op twiekers.net?!?!?!?Op donderdag 24 mei 2001 21:35 schreef flagg het volgende:
kijk ff bij www.lapland.nl
misschien staat er wat voor je bij, zijn geloof ik niet llemaal nieuw (of de meeste niet)
En de site ziet er tikkie vaag uit, ik zou niet eerst het geld overmaken iig.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kon ook haast niet anders met zo''n site.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Een van de beste merken is Micropoint, maar dat zijn samsungs 3 jaar garantie onsite!!:)
Verwijderd
...ik weet het niet hoor...die laptop van Lidl/Mediamarkt heeft echt supergoede specificaties (en hij kost bijna nix)...maar die Vaio''s die zien er echt prachtig uit...en zo slecht kunnen ze toch niet zijn...
Ik kan de meeste laptops (Compaq, Sony, HP en Toshiba) trouwens tegen inkoopprijs (en zonder BTW) kopen, dus misschien kan ik beter een iets duurdere "merk"-laptop nemen (die komt voor mij dan weer goedkoper uit!)
Verwijderd
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Dat lijkt me wel een goed idee...maar wanneer gaan die dingen dan komen...en volgens mij zullen die dingen de eerst paar maanden nog onbetaalbaar blijven, dus misschien is het toch niet zo''n goede keuze...Op vrijdag 25 mei 2001 11:41 schreef Scipionyx het volgende:
Koop een Athlon 4 met een GeForce 2 erin!!
Weet iemand toevallig of dat iets is..?!?!