[BC3] switch ''switcht'' niet... (gistron dingetje)

Pagina: 1
Acties:

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
Ik heb dus vandaag mijn nieuwe switch binnengekregen. Volgens de ervaringen hier op het forum was het een goed dingetje voor 159,-. Maar hij wil niet...

Het probleem:
De lampjes die voorop zitten FDX/COL & LNK/ACT (& PWR) branden continue en de lampjes van 10/100M branden helemaal niet. Ik heb geprobeerd met 4 verschillende pc''s direct aan te sluiten, 10/100 mbit geprobeerd, tevens full/half duplex. Ook heb ik hem al voor en achter een andere 10mbit hub gehangen, maar de lampjes knipperen niet eens :(
Ook vind ik het raar dat op de netwerk kaart geen lampje gaat branden dat er een verbinding is..

Ik begin hierdoor te vermoeden dat het switchje kapot is en dat ik er weer achterin kan om een andere te krijgen...

Of doe ik iets fout (instelling of zo???)
thx!

Verwijderd

kabel kapot ?

• The Collector
Was het maar, die heb ik ookal 4 verschillende gebruikt, die normaal ook gewoon werken bij m''n hubjes...

Iemand nog iets... begrijp er niets meer van :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Geen lichtjes op je netwerkkaart? Dan is de switch echt een beetje boel dood!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• The Collector
Op woensdag 23 mei 2001 21:50 schreef FdG het volgende:
Geen lichtjes op je netwerkkaart? Dan is de switch echt een beetje boel dood!
Dit geloof je niet... Ik was het net een beetje zat met dat ding en begon er eens hard handig mee op de tafel te slaan... Wat denk je.. HIJ DOET ''T :9

En dan maar zeggen dat het allemaal zo''n gevoelige electronica is >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hmmm :)

Misschien een klodder soldeer die ergens sluiting maakte en die je met die krachtige beweging dusdanig hebt weten te ontzetten dat hij niet langer voor problemen zorgt?

Het is maar een theorie, met iets als een hub (dus zonder bewegende delen) kan ik een klap als oplossing al amper voorstellen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op woensdag 23 mei 2001 22:16 schreef FdG het volgende:
Hmmm :)

Misschien een klodder soldeer die ergens sluiting maakte en die je met die krachtige beweging dusdanig hebt weten te ontzetten dat hij niet langer voor problemen zorgt?

Het is maar een theorie, met iets als een hub (dus zonder bewegende delen) kan ik een klap als oplossing al amper voorstellen :)
Leuk ikoon ;)

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• TumbleCow
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

[b]Op woensdag 23 mei 2001 22:12

Dit geloof je niet... Ik was het net een beetje zat met dat ding en begon er eens hard handig mee op de tafel te slaan... Wat denk je.. HIJ DOET ''T :9

En dan maar zeggen dat het allemaal zo''n gevoelige electronica is >:)
:)
hoe gevoeliger de electronica, hoe beter een klap werkt!!

maar serieus, HEEL veel apparaten die niet helemaal willen doen het spontaan wel als je eens wat meer kracht gebruikt... (don''t try this @ your harddisk :))
Pagina: 1