SoF demo onder win2k?

Pagina: 1
Acties:

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Topicstarter
Heeft iemand de SoF dem onder windows 2000 aan de praat gekregen?

Ik krijg nadat ik de demo opstart een zwart scherm met onderaan het oranje tekst wat voorbij komt.
Ik heb wel geluid, maar niet zoals ht hoort ieder geluidje wordt tig keer herhaald totdat ik op byv enter druk dan wordt er een ander geluidje herhaald.

Ik heb een tnt1 en start de demo zo op in command prompt:
sof +set gl_scissors_broken 1
dit staat ook in manual, heb het zonder geprobeerd maar dan doet ie helemaal niks.

Ik heb ook liveware 3 erafgehaald en de drivers(wdm) van microsoft weer geïnstalleerd, maar het helpt allemaal niks, heb ook hardware acceleration van sbLive uitgezet maar wederom nul op het request.

Ksnapperniksmeervan.

Heeft iemand hetzelfde probleem en het inmiddels opgelost?

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Bij mij loopt Win2k gewoon vast
:(

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Bij mij loopt ie gigantisch vast maar ja daarom heb ik ook een dualboot met win98. :P

Dus ik speel het lekker onder win98. BTW speel nou maar gewoon spellen onder win98 want die win2K heeft helemaal geen spel ondersteuning. (wel leuk dat we alvast weten dat sommige games het gewoon niet doen maar ja dat was te verwachten!!!!!!! :( )

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bij werkt hij prima, op mn Voodoo 3 met de BETA 3dfx drivers onder 2000

Verwijderd

Het ligt niet aan de drivers, maar aan Raven :( ...
Kijk maar eens op hun SoF demo forum, het regent klachten :P ...

Quake Arena en Counter-Strike speel ik zonder problemen op Win2k met de nieuwste detonator 3.75 driver :) ...

Het schijnt dat de Detonator 3.69 Win2K driver geen problemen veroorzaakt, want één van makers gebruikt het ook, dus probeer het eens...succes! :) ...

Verwijderd

Ja, met de Detonator 3.69 Win2K driver werkt de demo :)...

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gamez = Windows 98 SE
Andere zooi = Windows 2000 Pro

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Topicstarter
Koel thx ga ik ff proberen vanavond.

En Skoezie:

Zoek het avontuur in de jungle die Windows heet. :)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1