Toon posts:

[BC3] AMD/Thunderbird systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vermeld er ff bij wat je er mee wilt doen? games / designen / ontwikkelen / of gewoon beetje word / excel?

Als je games ermee wilt spelen kan je beter een snellere videokaart nemen:
GF2 GTS 32 (64)MB
of een Radeon 32MB DDR

Veel suc6 ermee!

Ps. Voortaan leestekens gebruiken en zinnen ook afbreken. Lees wat makkelijker :)

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-08 14:05
Ja, ziet er aardig uit zou ik zo willen zeggen. Zeg ff wat je ermee wilt gaan doen!
Daarnaast moet je nog wel ff monitortje kopen natuurlijk.

Aanbieding staat trouwens hier

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:57

mr_fragle

Don't forget the guide

je
Hoeft niet
de hele tijd
op enter
te drukken
hoor :)

Maar wat voor een voeding zit erbij :?
En ik zou een andere videokaart nemen, en misschien een IBM HD :?

edit:

mocht je nog wat te besteden hebben is extra geheugen nooit weg, zekers niet met deze prijzen

And now the most interresting part of deze grot

Verwijderd

Er is niets mis die PC, en niet iedereen speelt alle games op 1280*1024@32bit dus die videokaart voldoet nog wel een tijdje. Waarom een IBM hardeschijf? Die zijn idd goed maar dat wil niet meteen zeggen dat hij er 1 nodig heeft.

Er lopen hier veel tweakers rond die iedereen aanraden wat ze zelf ook hebben. Immers ze hebben zelf nooit een miskoop gedaan ;(

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:26
Ziet er uit als een leuk systeempie.

Als je geen echte die-hard gamer bent, dan is die MX voorlopig nog wel ok, bovendien kan je vooral met videokaarten wel aan de gang blijven.

Over die Terratec geluidskaart kan ik zeggen dat ik hem ook heb, en dat het een prima dingetje is, met een mooie prijs.

Maar, inderdaad wel wat geheugen erbij, want veel goedkoper dan nu zal het niet worden.

Suc6

Mijn fotografie en videografie

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op woensdag 23 mei 2001 19:41 schreef avthart het volgende:

Als je games ermee wilt spelen kan je beter een snellere videokaart nemen:
GF2 GTS 32 (64)MB
of een Radeon 32MB DDR
ik heb zelf een mx en ik ben een hardcore gamer, en op 1024x786x32 heb ik nog ongeveer 80 fps ! dus da vind ik voldoende om fatsoenlijk te kunnen gamen op een mooie reso.

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Op donderdag 24 mei 2001 08:44 schreef frenkpie het volgende:

[..]

ik heb zelf een mx en ik ben een hardcore gamer, en op 1024x786x32 heb ik nog ongeveer 80 fps ! dus da vind ik voldoende om fatsoenlijk te kunnen gamen op een mooie reso.
ja maar niet iedereen klokt z''n videokaart zo hoog op als dat jij doet..enne weet je zeker dat het 32 bit is en welk spel is het?? RA2 ;) ?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 24 mei 2001 08:44 schreef frenkpie het volgende:

[..]

Nu nog ja, met de oudere spellen (en op 32bit ?), maar met de nieuwe generatiespellen zal je echt niet meer op 1024x768x32 kunnen spelen ...
Pagina: 1