De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Samsung is gewoon goed. Als je het niet zo vertrouwd gewoon ff op de chips op het reepje kijken.
ja maar hoe weet ik of ik het bijv een kingston is ofzo ?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
het is een twinston
iemand die dat merk kent? is het beetje goed?
iemand die dat merk kent? is het beetje goed?
Die Samsung reepjes schijnen niet zo goed te oc-en te zijn. Ik haal die Crucial rommel uit het buitenland en dat spul is echt goed te oc-en (zie mijn sig
)
150 MHz CAS 2, 1T is geen probleem.
Zat tweakers die bij mij een reepje hebben besteld hebben hun oude "Dane Elec" of "Samsung" reepjes weggedaan omdat deze slecht te oc-en zijn en die Crucial gewoon super goed zijn
Maar dat wist je volgens mij al, want we hebben al gesproken over ICQ
150 MHz CAS 2, 1T is geen probleem.
Zat tweakers die bij mij een reepje hebben besteld hebben hun oude "Dane Elec" of "Samsung" reepjes weggedaan omdat deze slecht te oc-en zijn en die Crucial gewoon super goed zijn
Maar dat wist je volgens mij al, want we hebben al gesproken over ICQ
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Samsung is rommel... komt absoluut niet boven de 136 mhz uit...
Voor DDR ram kan ik je alleen maar Crucial aanraden, draait perfect op 150 mhz Cas2
Voor DDR ram kan ik je alleen maar Crucial aanraden, draait perfect op 150 mhz Cas2
* FreeRider is dus degene die die module aanbiedt. Module doet het en is getest op een A7M266.
Overclocken heb ik niet geprobeerd, alleen Windows volledig geinstalled.
En degene die meent dat Samsung rommel is... Samsung (ook wel bekend als SEC) wordt ook door videokaart fabrikanten (bijv Matrox, Asus) gebruikt en valt zeker onder de A-merken. Mijn oude HP Ergo Ultra VGA 15" had ook een Samsung buis. TwinMos is tevens fabrikant van PC166 CAS2 SDR memory.
Tis dus simpel: ik bied een werkend product aan voor een flexe prijs, en als je iets speciaals wilt om te overclocken dan moet je wellicht eerst meer onderzoek doen en er dieper voor in de buidel tasten. Heb ik ook gedaan voor bijv. m''n KingMax modules.
Overclocken heb ik niet geprobeerd, alleen Windows volledig geinstalled.
En degene die meent dat Samsung rommel is... Samsung (ook wel bekend als SEC) wordt ook door videokaart fabrikanten (bijv Matrox, Asus) gebruikt en valt zeker onder de A-merken. Mijn oude HP Ergo Ultra VGA 15" had ook een Samsung buis. TwinMos is tevens fabrikant van PC166 CAS2 SDR memory.
Tis dus simpel: ik bied een werkend product aan voor een flexe prijs, en als je iets speciaals wilt om te overclocken dan moet je wellicht eerst meer onderzoek doen en er dieper voor in de buidel tasten. Heb ik ook gedaan voor bijv. m''n KingMax modules.
Concrete Loop Watercooling
Pagina: 1