Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Half Life & Team Fortress Classic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Luitjes,

Ik heb een probleempje...
Het gaat namelijk om Half life, ik heb die spel weer eens uit de kast gehaald en geinstalleerd, maar als ik wil multiplayen, dan zegt hij dat ik een upgrade moet doen... nou... heb ik gedaan (incl. team fortress), maar ik krijg nu iets heel vaags.
Wanneer ik op internet naar servers zoek, dan krijg ik ze ook te zien, maar als ik wil connecten met een server dan zegt hij dat ik een invalid cd-key heb. ( ik heb originele !!)

Wat kan ik hieraan doen ??
En als ik de spel moet upgraden tot de laatste versie...in welke stappen moet ik dat dan doen? ?

Chappo

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Je moet in ieder geval upgraden naar Half-Life 1.0.1.3
Dat is degene die je nodig hebt om over het internet te spelen.
Maar hoe het met je key zit , snap ik ook niet....tenzij je niet de goede key hebt gebruikt.....je originele key ziet er ongeveer zo uit: #xxxx-xxxxx-xxxx

The "real" Champ will always be The Champ

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 09:16
dat met die CD key is heel klote ja...dat heb ik ook veel gehad...laatste tijd nooit meer...als je dat bericht krijgt kun je geloof ik het 1e half uur niet meer inloggen (zoiets hoorde ik een keer). Gebeurt dit vaak bij jou ? Ik had het soms maar de volgende dag of paar uur later wilde het wel weer. Je kunt ook HL helemaal de-installeren en met regedit ervoor zorgen dat alles van Valve en HL weg is. Dan opnieuw installeren, patch 1005 naar 1013 erover en dan moet het wel werken...suc6

Verwijderd

Kan zijn dat je serial gejat is uit de winkel ofzow. Je kan mailtje naar sierra sturen. Cd opsturen en dan krijg je nieuwe cd met nieuwe serial. Is alleen nogal kut om te doen lijkt mij.

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 10:53
Ik heb dit nooit, terwijl ik toch redelijk wat speel op internet.

Het is héél simpel, heb je géén legale kopie van Half-Life, kun je niet spelen. Vroeger kon dit wel als je een key-generator gebruikte, maar nu werkt dat echt niet meer. Ik heb het heel vaak geprobeerd tot ik uiteindelijk Half-Life in de winkel gekocht heb. Toen had ik nooit meer problemen.

Ze hebben de WON servers aangepast zodat je alleen met échte keys kunt spelen. Er zal vast een reken-methode achter zitten zodat je waanzinnig veel keys kunt maken, maar naar mijn idee hebben ze alle "ooit-uitgegeven" keys in de WON server gezet zodat de reken-methode (lees: key-generators) niet meer werken. Uiteraard kun je nog steeds een juiste key eruit halen, maar die kans is misschien 1:100.000.000 ;)

Anders moet je gewoon een mailtje naar WON of Valve of Sierra sturen.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.