[BC3] Infrarood zelfbouw problemen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een eenvoudige infrarood ontvanger gemaakt. heel eenvoudig voor iets van 7,- aan onderdelen. Nu werkt hij wel maar op een of andere manier kan hij de signalen van mijn AB niet onderscheiden in WINLIRC. Ik heb al verschillende AB''s geprobeert maar dat helpt niet.

Ik krijg de volgende melding:
Did not get a consistent signal; please try again.

Wat kan er mis zijn...? :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Sorry, ik weet niet wat ''t is, maarre... Hoe bouw je zo een ding? (voor zo weinig geld) *D

mzzl, martijn

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde gemaakt van een schemaatje uit de CT. Werkt prima.
Heb je de juist IR ontvanger gekocht ? Je hebt verschillende freq''s...

• BC3 Victim
Gewoon op tweakers gevonden.
Er staan er meerdere maar deze komt van
http://www.wh9.tu-dresden.de/~heinrich/lirc/

Als je hem ook wilt bouwen moet je wel opletten want de transsistor zit verkeerd om.