Toon posts:

[BC3] Van DVD pioneer RPC1 maken.........hulp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik een beetje normale firmware kan vinden voor mijn PIONEER DVD-113??

Ik heb ook google gezocht naar firmware, had ik eindelijk de goede, is het een broken link.....

Could somebody help mee pleasssee??? Ik snap er nietsmeer van!!! :'(

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 01:26
Heb dit een tijd geleden voor elkaar gekregen met de softs van een Hongaarse gast, Feteke Istvan. Op zijn site staan de firmwares en aanwijzingen. LET OP!! Ga voorzichtig te werk en lees alles goed!!!

http://zast.free.fr/dezopioneer/dezopioneer.htm

suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Heb dit een tijd geleden voor elkaar gekregen met de softs van een Hongaarse gast, Feteke Istvan. Op zijn site staan de firmwares en aanwijzingen. LET OP!! Ga voorzichtig te werk en lees alles goed!!!

Tja, alleen voor compaq 113, ik heb een pioneer......hij heeft wel voor de 114

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Er is een searchfunctie aanwezig hier. Er zijn de laatste paar weken namelijk een aantal topics langs gekomen die over dit onderwerp gaan.

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 01:26
COMPAQ DVD-113 = PIONEER DVD-113 = COMPAQ DVD-113!!!

en dan m''n antwoord op dennisdotcoms sluiten van het eerste topic:

Het is helemaal niet illegaal om een firmware naar je drive te schrijven waardoor die regiovrij wordt beste kerel. Jezus, wat voor een wereldje gaat dit worden...typisch nederlands om het zakhandboek regelgeving tevoorschijn te halen bij het minste of geringste..Er zijn honderden types DVD-capable players die al van huis uit regio-vrij zijn. Heeft papa soms wat aandelen Hollywood Inc.?? Laat deze medetweaker gewoon lekker z''n drive-je regiobevrijden, hij is daarmee geen slecht mens.

Verwijderd

Topicstarter
I love you men!! *D
Pagina: 1