koop gewoon in 1x een goede hd, dus 7200 rpm.
Dat geheugen is niet zo duur, mocht het nou onvoldoende zijn, dan kan je het toch een keertje bijkopen..
Maareh, dit is vanuit het oogpunt dat je spijt gaat krijgen van een investering in een 5400 rpm schijf.
Echter als je op dit moment de meeste winst voor tekenen enzo wil halen, zal het geugen wel een betere investering zijn...
Dat geheugen is niet zo duur, mocht het nou onvoldoende zijn, dan kan je het toch een keertje bijkopen..
Maareh, dit is vanuit het oogpunt dat je spijt gaat krijgen van een investering in een 5400 rpm schijf.
Echter als je op dit moment de meeste winst voor tekenen enzo wil halen, zal het geugen wel een betere investering zijn...
dat is dus precies wat ik bedoelOp woensdag 23 mei 2001 13:29 schreef Booooe het volgende:
koop gewoon in 1x een goede hd, dus 7200 rpm.
maar hij woont in engeland en komt een weekend je overen dan gaat de pc weer mee en daar is alles veel duurder !!!
vandaar dat ik hier wat voor hem bouw
kan je toch eventueel nog een keertje en reepje geheugen nasturen.
Kost echt geen drol meer hoor!!!!
Heeft ie stiekum geen 100-200 piek extra voor meer geheugen?
128 v.a. ?69 en 256 v.a. ?149 (pricewatch), dus maar 80 piek extra nodig....qua geheugen dan.
128 v.a. ?69 en 256 v.a. ?149 (pricewatch), dus maar 80 piek extra nodig....qua geheugen dan.
neen budget was 850 heb ik al 1200,- van gemaakt (ombouw pc)Op woensdag 23 mei 2001 13:33 schreef Booooe het volgende:
kan je toch eventueel nog een keertje en reepje geheugen nasturen.
komt een asus A7V-E in dus geen udma 100
Verwijderd
Hangt er imho een beetje vanaf of hij echt professioneel aan het tekenen en muziek maken is (weet niet hoe oud dat broertje van je is). Dan is 256 mb wel lekker, maar als het bij Magix Musicmaker blijft is 128 vast ook wel genoeg en kun je het beter investeren in een 7200 toeren hd.
komt bij mycom vandaan is erg goed geheugen (ik heb zelf 640mb)is dan 120,- om 235,-
edit [typo''s
] edit
komt bij mycom vandaan is erg goed geheugen (ik heb zelf 640mb)is dan 120,- om 235,-
edit [typo''s
Betere HD kopen...
128 MB werkt hier al 3 jaar goed.. Ook met tekenen.
128 erbij kopen kan over 2 a 3 maanden. Uit oogpunt van een redelijke investering. Over 2 a 3 maanden een nieuwe HD kopen doe je niet. (ik wel, maar das iets anders:))
Een 7200rpm schijf maakt je gehele PC sneller. Extra geheugen niet altijd. Met andere woorden van een snellere schijf maakt ook windows / word sneller. Meer geheugen lang niet altijd.
128 MB werkt hier al 3 jaar goed.. Ook met tekenen.
128 erbij kopen kan over 2 a 3 maanden. Uit oogpunt van een redelijke investering. Over 2 a 3 maanden een nieuwe HD kopen doe je niet. (ik wel, maar das iets anders:))
Een 7200rpm schijf maakt je gehele PC sneller. Extra geheugen niet altijd. Met andere woorden van een snellere schijf maakt ook windows / word sneller. Meer geheugen lang niet altijd.
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Magix Musicmaker
LOL25 jaar
edit: ff serieus.
Kun je dit hem zelf niet voorleggen, of heeft ie r geen enkel verstand van?
heb ik net al gedaanOp woensdag 23 mei 2001 13:44 schreef Booooe het volgende:
[..]
[..]
LOL
edit: ff serieus.
Kun je dit hem zelf niet voorleggen, of heeft ie r geen enkel verstand van?
hopen dat hij snel terug mail ga alles uit mijn werk halen namelijk
Verwijderd
hehehe, oooopsOp woensdag 23 mei 2001 13:39 schreef sebasel het volgende:
(weet niet hoe oud dat broertje van je is).
25jaar
daar was ik dus al bang voor: sommige mensen noemen hun jongere broer die ondertussen ook al volwassen is nog steeds broertje
Toch wel mooi dat je nu trouwes ff een iets ruimer budget hebt. Van die lage geheugenprijzen moet je natuurlijk profiteren & een 7200 toeren is ook nooit weg
Pagina: 1