[BC3] 2 muizen op 1 ps2???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kun je 2 muizen op 1 ps2 poort aansluiten d.m.v. een of andere ps2 splitter ofzo??

Keb 2 muizen: een logitech wireless en een pilotmuis. Nu is met gamen die pilotmuis een stuk lekkerder dan die draadloze, maar die is weer beter in windows.
Is dit mogelijk. Op mijn andere ps2 zit mijn tb.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Je kunt wel een keyboard en een muis aansluiten ( via splitter.) op 1 ps2 aansluiting, maar volgens mij niet 2 muizen...

Verwijderd

twee muizen gaat volgens mijn zowieso niet werken, dan raakt windows over de zeik...98 tenminste, 2k heb ik nog niet geprobeerd.

• BC3 Victim
het kan denk ik wel hoor, maar ik weet niet zeker of het ook via splitter kan ,, bij liuz werkt het in ieder geval wel !

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Met Windows kun je wel meerdere muizen gebruiken, is geen enkel probleem.

USB, PS/2 en COM.
Ik heb nu 2 "muizen" op mijn systeem. Een logitech muis op mijn PS/2 en een Wacom "muis" (tekenblad).

Of je 2 muizen op (dezelfde?) PS/2 port kan zetten weet ik eigenlijk niet. Heel mischien kun je gewoon zelf een splitter solderen, maar je kan dan in de kenl komen met de stroomvoorziening van de muizen.. Probeer het eens.. : )

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Heb je zo''n splitter al dan :?

Probeer het en laat het ff weten dan zou ik zeggen :)

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 15:03 schreef Stuff het volgende:
Met Windows kun je wel meerdere muizen gebruiken, is geen enkel probleem.

USB, PS/2 en COM.
Ik heb nu 2 "muizen" op mijn systeem. Een logitech muis op mijn PS/2 en een Wacom "muis" (tekenblad).
Ja maar geen twee op 1 poort...

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

ik heb eigenlijk geen idee of dat kan, 2 muizen op een port. het zou inprincipe geen probleem mogen zijn. Het enige wat eventueel problemen zou kunnen opleveren is de stroomvoorziening voor de muizen.

Pak een soldeerbout, wat draadjes, tin, 1x male ps/2 plug en 2x female PS/2 plug. Even creatief zijn met solderen (teleac cursus #12.784 dacht ik) en probeer of het werkt. : )

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 15:25 schreef Stuff het volgende:
ik heb eigenlijk geen idee of dat kan, 2 muizen op een port. het zou inprincipe geen probleem mogen zijn. Het enige wat eventueel problemen zou kunnen opleveren is de stroomvoorziening voor de muizen.

Pak een soldeerbout, wat draadjes, tin, 1x male ps/2 plug en 2x female PS/2 plug. Even creatief zijn met solderen (teleac cursus #12.784 dacht ik) en probeer of het werkt. : )
volgens mij kan het helemaal niet, hij krijgt dezelfde signalen binnen... dus je muis gaat dan gewoon een beetje staan bibberen op het scherm, denk ik. (zeg het als ik het fout heb hoor...:P)

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 14:56 schreef MREn het volgende:
twee muizen gaat volgens mijn zowieso niet werken, dan raakt windows over de zeik...98 tenminste, 2k heb ik nog niet geprobeerd.
alsof je 2 muizen nodig hebt om windows over de zeik te krijgen....:)
enne ps/2 en serieel geeft sowieso geen problemen....

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:56
Bij een iMac kan het.. op school werkt da kei koel :) op 1 iMac 2 of 3 muizen aansluiten, en dan proberen wie het eerste de pc heeft afgesloten *D

Verwijderd

ja het kan wel twee muizen op een poort je kan er een splitser voor kopen ze zijn officeel voor laptops maar kunnen ook op een gewonen pc waar je ze moet kopen weet ik niet

• BC3 Victim

Pagina: 1