De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
USB, PS/2 en COM.
Ik heb nu 2 "muizen" op mijn systeem. Een logitech muis op mijn PS/2 en een Wacom "muis" (tekenblad).
Of je 2 muizen op (dezelfde?) PS/2 port kan zetten weet ik eigenlijk niet. Heel mischien kun je gewoon zelf een splitter solderen, maar je kan dan in de kenl komen met de stroomvoorziening van de muizen.. Probeer het eens.. : )
http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo
Probeer het en laat het ff weten dan zou ik zeggen
Verwijderd
Ja maar geen twee op 1 poort...Op woensdag 23 mei 2001 15:03 schreef Stuff het volgende:
Met Windows kun je wel meerdere muizen gebruiken, is geen enkel probleem.
USB, PS/2 en COM.
Ik heb nu 2 "muizen" op mijn systeem. Een logitech muis op mijn PS/2 en een Wacom "muis" (tekenblad).
Pak een soldeerbout, wat draadjes, tin, 1x male ps/2 plug en 2x female PS/2 plug. Even creatief zijn met solderen (teleac cursus #12.784 dacht ik) en probeer of het werkt. : )
http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo
volgens mij kan het helemaal niet, hij krijgt dezelfde signalen binnen... dus je muis gaat dan gewoon een beetje staan bibberen op het scherm, denk ik. (zeg het als ik het fout heb hoor...:P)Op woensdag 23 mei 2001 15:25 schreef Stuff het volgende:
ik heb eigenlijk geen idee of dat kan, 2 muizen op een port. het zou inprincipe geen probleem mogen zijn. Het enige wat eventueel problemen zou kunnen opleveren is de stroomvoorziening voor de muizen.
Pak een soldeerbout, wat draadjes, tin, 1x male ps/2 plug en 2x female PS/2 plug. Even creatief zijn met solderen (teleac cursus #12.784 dacht ik) en probeer of het werkt. : )
alsof je 2 muizen nodig hebt om windows over de zeik te krijgen....:)Op woensdag 23 mei 2001 14:56 schreef MREn het volgende:
twee muizen gaat volgens mijn zowieso niet werken, dan raakt windows over de zeik...98 tenminste, 2k heb ik nog niet geprobeerd.
enne ps/2 en serieel geeft sowieso geen problemen....
Verwijderd
http://www.hwb.acc.umu.se/ad_Ps2KeyboardYGateway.html