Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Onboard als zijnde in het moederbord geplugt, dus..Op woensdag 23 mei 2001 12:27 schreef DEM0N het volgende:
Videokaart on board: Asus Gforce 2 32DDR(SGRAM)(pdf 2Mb) beste drivers zijn nvidia10.50
Soundchip on board: Creative PCI 128V
Engineering
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Frostie
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Verwijderd
Fyi,.. ik heb mijn kast vaak open en het is gewoon een insteekkaart,.. Dus conclusie:Op woensdag 23 mei 2001 15:03 schreef Frostie het volgende:
Dat is inderdaad niet waar maar als je het echt zeker wilt weten dan maak je je pc toch gewoon open? En kijk eens op www.lifetec.nl daar staat de nederlandse versie van die site
Frostie
Die beschrijving van onboard klopt NIET!
Verwijderd
Inderdaad, er zijn maar weinig winkels die dat doen.Op woensdag 23 mei 2001 12:53 schreef texeltweaker het volgende:
Dan bedoelen ze zeker met onboard dat je hem niet zelf in je AGP slot hoeft te duwen maar dat hun dat al gedaan hebben. Dat noem ik nou service!!!!
Volgens mij doen alle zaken dat als je een PC koopt. (dus niet zelf 1 samensteld)Op woensdag 23 mei 2001 16:24 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn maar weinig winkels die dat doen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Dat meen je niet !Op woensdag 23 mei 2001 16:28 schreef thedolf het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle zaken dat als je een PC koopt. (dus niet zelf 1 samensteld)
lekker zwaar onderklokt dan... zit zeker geen cooler bijPentium III 1000 MHz op 133Mhz
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.