[BC3] Aldi PC Geforce 2 onboard??

Pagina: 1
Acties:

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Deze gegevens heb ik van www.gsc.be
Ik heb zelf die Aldi PC maar er staat hier dat die Geforce 2 GTS onboard is,.. wat is dit voor een BullShit? Opzeker dat dat nie zo is en volgens mij kan het niet eens,...

Eigenschappen PIII 1000mhz (maart 2001)

MB: Asus met VIA Chipset(pdf 2Mb) via4in1-4.26 installeren

CPU: Pentium III 1000 MHz op 133Mhz

Ram: 128 MB op 133 MHz

Videokaart on board: Asus Gforce 2 32DDR(SGRAM)(pdf 2Mb) beste drivers zijn nvidia10.50

Soundchip on board: Creative PCI 128V

Modem: Creatix 56 K V.90

Windows ME geinstalleerd

Word 2000 en Workssuite 2001en PowerDVD en Nero geinstalleerd

Powerdvd bevindt zich op de cd in Tools\dvd, dit moet na retten opnieuw geinstalleerd worden

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Tupolev
  • Laatst online: 20-08 15:10
Op woensdag 23 mei 2001 12:27 schreef DEM0N het volgende:

Videokaart on board: Asus Gforce 2 32DDR(SGRAM)(pdf 2Mb) beste drivers zijn nvidia10.50

Soundchip on board: Creative PCI 128V
Onboard als zijnde in het moederbord geplugt, dus.. |:(

Engineering

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Jep, die Soundcard zit wel onboard,.. die VGA is gewoon een kaart (duuh) Wat een lompe benaming dan,.. Dus het komt er op neer dat als je bijvoorbeeld een PCI netwerkkaartje koopt, die erin gooit, dat hij ook onboard is want hij zit aan je mobo vast,.. lekker vaag weer,..

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Dan bedoelen ze zeker met onboard dat je hem niet zelf in je AGP slot hoeft te duwen maar dat hun dat al gedaan hebben. Dat noem ik nou service!!!!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Jep! Aldi = Service :9

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 16:02
Dat is inderdaad niet waar maar als je het echt zeker wilt weten dan maak je je pc toch gewoon open? En kijk eens op www.lifetec.nl daar staat de nederlandse versie van die site

Frostie

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Verwijderd

vergeet niet dat er bij sommige mainboards het dus ook mogelijk is dat de videokaart dus WEL onboard zit, maar dat het lijkt dat het niet zo is. Dit is heel eenvoudig: d.m.v. een kabeltje die dus wel een slot in de kast in beslag neemt, maar gewoon op het moederbord geprikt is, en geen aparte videokaart. Bij vorige aldi-pc''s was dit namelijk wel eens het geval.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Op woensdag 23 mei 2001 15:03 schreef Frostie het volgende:
Dat is inderdaad niet waar maar als je het echt zeker wilt weten dan maak je je pc toch gewoon open? En kijk eens op www.lifetec.nl daar staat de nederlandse versie van die site

Frostie
Fyi,.. ik heb mijn kast vaak open en het is gewoon een insteekkaart,.. Dus conclusie:
Die beschrijving van onboard klopt NIET!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:25
ja en?

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 12:53 schreef texeltweaker het volgende:
Dan bedoelen ze zeker met onboard dat je hem niet zelf in je AGP slot hoeft te duwen maar dat hun dat al gedaan hebben. Dat noem ik nou service!!!!
Inderdaad, er zijn maar weinig winkels die dat doen.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 23 mei 2001 16:24 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Inderdaad, er zijn maar weinig winkels die dat doen.
Volgens mij doen alle zaken dat als je een PC koopt. (dus niet zelf 1 samensteld)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 16:28 schreef thedolf het volgende:

[..]

Volgens mij doen alle zaken dat als je een PC koopt. (dus niet zelf 1 samensteld)
Dat meen je niet ! >:)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Pentium III 1000 MHz op 133Mhz
lekker zwaar onderklokt dan... zit zeker geen cooler bij

:P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1