[BC3] ISDN Probleem Na 2-5 minuten gooit hij de modem er

Pagina: 1
Acties:

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Topicstarter
Ik heb een probleem:

Een ISDN PCI adapter (E-tech of zo..) zit in een win me sys. ALles werk perfect tot dat ik op i-net ga en na plus minus 2- 5 minuten houdt de verbinding ermee op.. hij gooit de isdn adapter eruit en kan pas weer op i-net na gereset te hebben. Hij zit standaard op irq 5 handmatig op irq 10 gezet.

Specs: P3 750
64mb
20GB
asus CUVX

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik ken zo een soortgelijk probleem, maar dan met een analoog modem, daar was het modem kapot, dus misschien es ff een andere kaart erin zetten.....of een andere provider nemen..daar zou het probleem oook kunnen zitten natuurlijk

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Dit klinkt bekend in de oren.
Meerdere ISDN-modems hebben hier last van gehad (vooral de e-tech''s).

Oplossing:
ff nieuwste drivers downloaden vanaf www.e-tech.nu.

hier nog ff een quote uit de FAQ van die website:
De internet verbinding wordt na enkele minuten verbroken

Dit gebeurt indien de windows 98 driver wordt gebruikt in combinatie met het Windows ME besturingssysteem. Gebruik uitsluitend de win ME driver indien je win ME op je systeem hebt staan.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:55

Kettrick

Rantmeister!

Ik had hier met mijn externe dynalink ook last van.

erg storend.

maar dat duurde wel langer, ik kom gerust 30 minuten netten voordat ik eruit gegooid werd.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 23 mei 2001 01:45 schreef Brazza het volgende:
.. hij gooit de isdn adapter eruit
Ten eerste beginnen met de adapter goed vastzetten >:)

nu ff serieus, nieuwe drivers wil in de meeste gevallen werken. Vooral omdat je met ME werkt, wil dit nogal weleens probs veroorzaken. Heb zelfde probs gehad, werk nu met reference drivers.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen