[BC3] Philips Nino registry corrupt

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
probeer eens te zachte reset te doen in combinatie met de aan/uit knop in te houden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe ik mijn Nino 300 een harde reset kan geven? Als ik in het gaatje achterin prik doet ie alleen een zachte en dat is niet genoeg.

Het begon een paar dagen geleden toen ik dockte in de cradle terwijl de pc aan het boeten was. Smartwriter crashte tijdens de synchronisatie poging. Na aan en uitzetten waren alle channels op het startscherm vervangen door foutboodschappen en Smartwriter meld iets van een corrupte registry. Ding hangt dan, wil niet eens meer uit :'(

De philips website (die al niet veel sops was) bestaat niet meer. Searchen op het web leverde ook niet veel op.

Wie helpt me uit de brand? urls, de manier om de backup batterij te verwijderen (zit ie onder de memory expansion in het midden toevallig?) of wat dan ook zijn welkom.
Ik merk nu pas hoe zeer ik dat ding nodig heb (manuals heb ik niet, apparaat gekregen van iemand die em ook weer gekregen had)

Ik weet dat jullie me kunnen helpen ;)

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
Dat zal zeker werken. Backup batterij hoeft niet verwijderd te worden. Heeft iemand hier trouwens nog die upgrade packs van Philips ? De site is niet meer en ik was te laat met ze lokaal op CD te zetten ...

-

Verwijderd

Hey, Tnx dudes, binnen een half uur het probleem opgelost *D

Juicy, ik zal eens kijken of ik er nog ergens 1 of 2 heb staan, dat hoor/zie je hier morgen.

(en nu maar hopen dat ik de backup (die ik toevallig van de week gemaakt had) goed terug te zetten is.)