Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
men denken eerst na, en proberen zelfstandig tot een oplossing tekomen. niet waar??? euhh nee gij niet.
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&safe=off&q=what+is+ball+vapo+sleeve+bearing
dat is, totaal 10 seconden werk geweest!!!
de bovenste site staat vol met goed info.
probeer in de toekomst een probleem dus eerst zelfstandig op telossen, dat zul je later ook moeten kunnen (dit is overigens iets wat me steeds vaker opvalt, dat mensen niks meer zelf kunnen)
http://www.sunon.com.tw/voap-e.htm
iig succes ermee
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&safe=off&q=what+is+ball+vapo+sleeve+bearing
dat is, totaal 10 seconden werk geweest!!!
de bovenste site staat vol met goed info.
probeer in de toekomst een probleem dus eerst zelfstandig op telossen, dat zul je later ook moeten kunnen (dit is overigens iets wat me steeds vaker opvalt, dat mensen niks meer zelf kunnen)
http://www.sunon.com.tw/voap-e.htm
iig succes ermee
hehe luiheid noemt men datOp dinsdag 22 mei 2001 22:37 schreef HermeS het volgende:
(dit is overigens iets wat me steeds vaker opvalt, dat mensen niks meer zelf kunnen)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Je kunt de vraag ook zo beantwoorden als ''ie is gesteld
"Nou, ball = met ball en sleeve = met sleeve. Vapo is weer wat anders.."
hehe luiheid noemt men dat
maar goed, je hebt wel gelijk, de helft van de gevallen (zo niet, mischien wel meer), is gewoon lui.
klein vb: m''n pa een paar weken geleden, hermes, hermes, kom is naar beneden (dus ik 2 trappen af (over luiheid gesproken
daar word ik best moe van. zo mogen me alles vragen, en ik wil graag helpen, maar eerst zelf wat moeite doen is voor mij 1 vereiste. heb er nog flinke bonje aan overgehouden, omdat ik uiteindelijk dus niet wou helpen
Dit is gewoon luidheid icm dronkenschap.Op dinsdag 22 mei 2001 22:39 schreef jelmervos het volgende:
[..]
hehe luiheid noemt men dat
De eerste keer dat ik zo''n soort topic start.
mijn excuses als je je daaraan ergert. (maar toch bedankt voor de info)
Gezocht!
Router
en dat om 22:30, netjes hoor[Dit is gewoon luidheid icm dronkenschap.
De eerste keer dat ik zo''n soort topic start.
mijn excuses als je je daaraan ergert. (maar toch bedankt voor de info)
naaa, ik vind die link toch ook wel aardig hoor, veel meer infoOp dinsdag 22 mei 2001 23:49 schreef Hooi het volgende:
Je kunt de vraag ook zo beantwoorden als ''ie is gesteld
Verwijderd
Leer de zoekfunctie gebruiken !!!
OK, ik zal preken over ball, sleeve,
Er zijn 2 soorten fans(=ventilatoren=747-motoren:)),
Een eenvoudige fan met een propellor/schroef die gewoon in de behuizing zit te slepen. Het verslijt zeer snel.=> sleeve
Er zijn ook fans met kogellagers, dat zijn de ballen, die verslijten stukken minder snel. => ball
Je moet zelf maar uitzoeken wat een vapo is.
OK, ik zal preken over ball, sleeve,
Er zijn 2 soorten fans(=ventilatoren=747-motoren:)),
Een eenvoudige fan met een propellor/schroef die gewoon in de behuizing zit te slepen. Het verslijt zeer snel.=> sleeve
Er zijn ook fans met kogellagers, dat zijn de ballen, die verslijten stukken minder snel. => ball
Je moet zelf maar uitzoeken wat een vapo is.
Verwijderd
Nou,
zal ik dan nog even?

Vapo is een afgesloten sleeve met smering / vloeistof erin. Panaflo was de eerste. Nu komen er wat meer. Slijt niet en maakt minder geluid dan balletjes dragen....
zal ik dan nog even?
Vapo is een afgesloten sleeve met smering / vloeistof erin. Panaflo was de eerste. Nu komen er wat meer. Slijt niet en maakt minder geluid dan balletjes dragen....
Ik snap het, vapo kopen dus
Bedankt
Bedankt
Gezocht!
Router
Verwijderd
Je hebt gelijk, maar het is ook vaak zo dat mensen het niet durven. Ik moet af en toe anderen helpen (ouderen/vriendinnenOp dinsdag 22 mei 2001 22:52 schreef HermeS het volgende:
[..]
, dat dacht ik eerst ook, maar dit gaat niet op bij alle gevallen, somige mensen willen/zijn zo gewent geraakt aan hun afhankelijke gedrag, dat is echt niet normaal meer in de huidige maatschapij.
maar goed, je hebt wel gelijk, de helft van de gevallen (zo niet, mischien wel meer), is gewoon lui.
klein vb: m''n pa een paar weken geleden, hermes, hermes, kom is naar beneden (dus ik 2 trappen af (over luiheid gesproken)) wat blijkt, komt er een inbel scherm naar voeren als ie wil internetten (gaat via lan hiero), vraag ik, wat heb je al geprobeerd om het optelossen. hij ..... euh.. ja... ..
daar word ik best moe van. zo mogen me alles vragen, en ik wil graag helpen, maar eerst zelf wat moeite doen is voor mij 1 vereiste. heb er nog flinke bonje aan overgehouden, omdat ik uiteindelijk dus niet wou helpen.
Pagina: 1